Dr_S Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20031126/NYHETER/111260213/1085 Men verre med bilen... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Det samme skjedde med den gamle Escroten vår.. En 84 modell som ble stjålet hele tre ganger, atpåtil på 90-tallet! Det var nådestøtet for den gamle kjerra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Håper han får aktiv dødshjelp på sykehuset .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Nå bør sykehuspersonalet passe ekstra godt på bilnøklene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Haha, det var pinadø til pass for jævelen! Men jeg så da helst at han kjørte bilen på en øde landevei, kjørte utfor veien, ble klemt fast i bilen og blødde i timevis til han ble så svekket av blodtapet at han ble bevistløs, fulgt av døden noen minutter etter. Det ville sikkert tært hardt på ham akkurat idet han kræsjet; snakk om stingende, nummende, konstant vedvarende smerte. DET unner jeg ham, ikke et hotellopphold på et av verdens beste sykehus. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 å jeg kan tenke meg han får en klapp på skulderen i det han spaserer ut sykhus døren som en fri man.. men x antall bilnøkler i lomma..hehe!! alle vet jo det at om man er kriminell i noreg så har du det gode liv.. til en viss grad hvertfall..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg