xcc11 Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Har en W202 som jeg tenkte jeg skulle senke 40mm, men jeg har ingen erfaring med dette så jeg kunne trengt litt hjelp. Kan jeg bruke orginale dempere og bare bytte ut fjærene? Må jeg bytte foringer? Jeg brukte denne siden til å finne fjærene:http://bsbildeler.no/butikk/senk_spring_as.aspx På notis #7 står det:7) The OEM rubber spring caps are avaiable in different width, which can affect lowering by ~15mm. Betyr det at jeg kan justere hvor mye den skal senkest ved hjelp av forskjellige foringer eller? Takker for svar!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Du trenger ikke skifte foringer eller dempere ved 40 mm senking, det det er snakk om er gummimellomlegga oppå fjærene, er 4 størrelser bak og 3 foran, er til å justere høyda med, ca 1 cm forskjell på hjulet mellom hver tykkelse. Men du må justere spissing bak, og hvertfall spissing foran, helst camber og caster også(hjulstillingskontroll) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcc11 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Okej, takk skal du ha:) noen som vet hva slags gummimellomlegg som er orginalt på en C200 elegance? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg