AudiC Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hei. Jeg sitter her å ska kjøpe en RS4 fanger til en A4, men jeg føler ingen av de jeg har funnet ligner på den orginale RS4fronten, føler alle sammen er så ekstremt firkantet. Det jeg lurte på var om dere visste om en som er veldig lik den orginale RS4fronten?. På forhånd takk. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 denne da? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-RS4-96-97-98-99-00-BODYKIT-KITS-BUMPER-NEW_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ36475QQihZ024QQitemZ370072366223QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stibani Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Du vil vel aldri finne en replika front som ser helt lik ut. Orginale rs4 fronten bygger mer ut på sidene grunnet bredden på hjulbuene på rs4. Mulig derfor du syns det virker mer firkantet uorginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiC Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 oki. godt mulig.. men føler liksom de luftåpningene e mer firkantet og større en den orginale.. men men. Ja den var fet den du viste meg fra eBay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 den jeg har er temmelig lik originalen. Det er Dietrich sin, en av tingene som gjør den temmelig lik er at det originale rs4 nettingen passer i den:D Gjellene på siden er ganke like også Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg