Juristen Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2574924.ece Jeg blir så forbanna. Hvis det ikke lar seg gjøre å kaste ut den forpulte, sinnssyke, fundamentalistiske skamtullingen, må det da i det minste gå an å la ham gjøre straffarbeid i en gruve eller noe slikt, så kan han få en tier om dagen til å kjøpe seg en sjokolade. Da tjener han penger. Er han heldig, får han også et ID-kort til gruva, så kanskje han slutter å syte om at han ikke har noen ID-papirer heller :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 kunne ikke vært mere enig:P er det virkelig ikke mulig å bli kvitt terrorist krapylet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Alle større organiasasjonar, har vel ein form for "Black Ops.-teams", meld meg frivilleg til ein slik teneste for BF. Har ikkje tru på at det blir noko probem mtp. transport til og frå operasjonsområdene. Juristen, interessert i å ha overordna stilling i eit slikt ikkje-eksisterande tiltak? *brum-brum, lest for mykje Tom Clancy no* Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Reis te USA med deg KREKar om det er så fælt for deg her i landet Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Kreket tjener fett med penger , ikke spørr hvordan Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Det der var et politisk korrekt utsagn må jeg si! Vi skal jo ikke tro alt vi får inn i stua via media. Jeg er mere for at en sak alltid har to sider og at vi ikke skal generalisere og forhåndsdømme folk bare for noe vi liker å tro er sant. Det er jo lett å like tanken på at vi har en terrorist i vårt frie langstrakte land som vi for enhver pris skal ha ut, og det sikkert basert på hår, hudfarge og ikke minst SPRÅK! Tror det finnes skumlere folk i Norge enn Mullaen.(tilogmed på BF) Veldig lett å feste tillit til litterært og visuellt materiale som vi får servert daglig. Det er MYE Journalist-forfatteristik ute å går i media, som da spesiellt JURISTEN burde vite og ta hensyn til, så oplyst som han ser ut tl å være. Jeg for min del har vært ærklært udugelig idiot siden 4.klasse velger å bruke litt færre kraft-uttrykk i forbindelse med omtale av Mullaen. I så tillfelle at han skulle ha forbindelser med Ansar al Islam, så send ham for all del ut, men så lenge så kanskje vi kan la tvilen komme Mullaen til gode? (trukke d) Valekum Salam! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Det der var et politisk korrekt utsagn må jeg si!Vi skal jo ikke tro alt vi får inn i stua via media. Jeg er mere for at en sak alltid har to sider og at vi ikke skal generalisere og forhåndsdømme folk bare for noe vi liker å tro er sant. Det er jo lett å like tanken på at vi har en terrorist i vårt frie langstrakte land som vi for enhver pris skal ha ut, og det sikkert basert på hår, hudfarge og ikke minst SPRÅK! Tror det finnes skumlere folk i Norge enn Mullaen.(tilogmed på BF) Veldig lett å feste tillit til litterært og visuellt materiale som vi får servert daglig. Det er MYE Journalist-forfatteristik ute å går i media, som da spesiellt JURISTEN burde vite og ta hensyn til, så oplyst som han ser ut tl å være. Jeg for min del har vært ærklært udugelig idiot siden 4.klasse velger å bruke litt færre kraft-uttrykk i forbindelse med omtale av Mullaen. I så tillfelle at han skulle ha forbindelser med Ansar al Islam, så send ham for all del ut, men så lenge så kanskje vi kan la tvilen komme Mullaen til gode? (trukke d) Valekum Salam! Det heter ikke "Valekum Salam". Det finnes mange skrivemåter, men det der er ikke en av dem :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Og send med Brynjar Meling med det samme! Styggedom og i det hele tatt vurdere å forsvare noe sånt! Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hadde ikke fått store rykningen i rattet om han gikk over veien trur jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Hadde ikke fått store rykningen i rattet om han gikk over veien trur jeg :P Det minner meg om en vits jeg hørte. "Lastebilsjåføren kom inn mot krysset og så til begge sider. Fra venstre kom mullah Krekar og Brynjar Meling gående ut i veien. Fra høyre var det også klart..." Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Det minner meg om en vits jeg hørte. "Lastebilsjåføren kom inn mot krysset og så til begge sider. Fra venstre kom mullah Krekar og Brynjar Meling gående ut i veien. Fra høyre var det også klart..." Haha, lenge leve den lastebilsjåføren! Ikke tut, bare kjør! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Når ble Mullah Krekar terrorist? En ting er at USA definerer alle som skyter på amerikanske soldater (eller alle som amerikanske soldater skyter på) som terrorister, en anen ting er hvorvidt Ansar Al-Islam bevist har hatt sivile som mål, og hvorvidt Krekar faktisk kan stilles til ansvar for dette. Ifølge wikipedia er var han allerede arrestert før første terrorhandling som Ansar Al-Islam (angiveligtvis) skulle være skyldig i. Uansett så utleverer ikke Norge folk til andre land hvis det er en reel sannsynlighet for at de får dødsstraff der. Så hvorfor akkurat saken med Krekar skal skape så mye oppstyr i Norge har jeg egentlig ikke skjønt. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Når ble Mullah Krekar terrorist? En ting er at USA definerer alle som skyter på amerikanske soldater (eller alle som amerikanske soldater skyter på) som terrorister, en anen ting er hvorvidt Ansar Al-Islam bevist har hatt sivile som mål, og hvorvidt Krekar faktisk kan stilles til ansvar for dette. Ifølge wikipedia er var han allerede arrestert før første terrorhandling som Ansar Al-Islam (angiveligtvis) skulle være skyldig i.Uansett så utleverer ikke Norge folk til andre land hvis det er en reel sannsynlighet for at de får dødsstraff der. Så hvorfor akkurat saken med Krekar skal skape så mye oppstyr i Norge har jeg egentlig ikke skjønt. Den skaper oppstyr fordi at Norge ikke er i stand til å kvitte seg med et problem. Både sikkerhetsmessig og politisk er det et stort problem å ha ham i Norge. En utenlandsk mann som åpenlyst skryter av å kjenne Osama bin Laden og offentlig oppfordrer muslimer til å drepe "troløse hunder" er uansett ikke noe vi har bruk for. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 5000kr så er dere kvitt han. 10000kr neste mnd, da er jeg ikke så pengedesp Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Den skaper oppstyr fordi at Norge ikke er i stand til å kvitte seg med et problem. Både sikkerhetsmessig og politisk er det et stort problem å ha ham i Norge. Det er jo godt å høre at du vil ofre våre humanistiske prinsipper til fordel for "sikkerhet". Jeg synes videre at det ikke er sunt å la utenlandsk press påvirke våre rettslige beslutninger. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg