duppen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Når jeg hadde den kom den under pådrag, jevn fart, og under start. Så kom vell stort sett hele tiden. Og hvor det kommer fra har jeg ingen aning på Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 hvor mye betalte folk for sine aero kit? http://www.minisport.com/newmini/acatalog/Mini_Aero_kits.html er dette billig? Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdf Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 hvor mye betalte folk for sine aero kit? http://www.minisport.com/newmini/acatalog/Mini_Aero_kits.html er dette billig? Bestilte dette aero kitet og 18"felger fra mini sport, har snart ventet 2,5mnd på delene. noen som har erfaringer med mini sport ellers ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Bestilte dette aero kitet og 18"felger fra mini sport, har snart ventet 2,5mnd på delene. noen som har erfaringer med mini sport ellers ? 2,5 måned. va i lengste laget for meg, hjelper ikke at prisen kanskje er bra da Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Bestilte dette aero kitet og 18"felger fra mini sport, har snart ventet 2,5mnd på delene. noen som har erfaringer med mini sport ellers ? Bestilte noen småting fra Minisport tidligere, og det tok ganske lang tid å få delene. Har ikke giddet å bruke de igjen. Fikk du pristilbud på frakt av aero kit og felger? Ser for meg at det blir dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Lenge siden jeg hatt noen planer med bilen. Men nå ser det ut som om at jeg ikke får solgt den. Har prøvd flere ganger. Så da leker jeg litt med tankene. Skal uansett kjøpe CAI og Pulley nå rimelig snart. Så venter jeg fortsatt på feriepengene mine og har lyst å bruke de på bilen. Noen som har lekt me tanken av å bytte ut kompressoren og erstatte den me turbo. Eller kanskje begge deler. Har uansett lyst på mer power så er åpen for forslag fra dere. Kom gjerne med noen ider. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Tror du skal droppe tanken om å konvertere til turbo. Er mye annet du kan bruke pengene dine på... Min mening hvertfall. Bruker du 20000 kr på engine upgrades får du lett 250-270 gamp. Med en turbo konvertering kan du komme opp i 300 gamp tipper jeg. Litt usikker på hva det koster. Du kan jo høre med GTT: http://www.gtt.uk.com/miniturbo.asp Evt kan du sjekke med Mini Madness. Tror de har en turbo sak som du monterer på eksos manifolden. Da har du kompressor og turbo. Ganske rått egentlig, men aner ikke hva det koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Og det neste som er ganske vesentlig: Tåler motoren det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har sendt mail til BMW (jæger sentrum) i bergen for å få vite hva girkasse, orginal clutch og diverse annet tåler. skal legge det ut her når jeg får svar. Regner med at clutch i allefall må byttes om man tipper 250 hk. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Er det ikke bare å kjøre til kassa, clutchen, og diffen ryker: For å så starte å bytte det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Er det ikke bare å kjøre til kassa, clutchen, og diffen ryker:For å så starte å bytte det:) Hehe jo egentlig, om eg hadde vert godt lønnet så skulle eg heller gjordt det. Men siden jeg ikke driter penger så får jeg heller begynne i det små. Men jæger sentrum svarer jo meg ikke (selv om det ikke var noen bombe). Men i allefall tenkte jeg skulle shoppe pitte litt i allefall på den lønningen som kommer nå. Såpass moderat at det i allefall ikke blir motorras med det første. :hvaskjera Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hei folkens, tenkte å handle pitte litt på nett for å underholde forumet litt og ikke minst meg selv når jeg kjører minien. Derfor Lurer jeg på hvem jeg bør handle fra! Dere som har handlet litt vet vell gjerne hvem som ikke er så aller verst på leveringstid og den slangs (evt greiest pris). Skal ha meg CAI og pulley til å starte med. Hva blir forskjellen på 15% og 17% pulley? Hvilke av de bør jeg velge. Er litt usikker nemmelig. Sitter å dikker på Lohen sin side å tror jeg skal handle fra dem om ikke noen av dere har noe bedre forslag. Klarer ikke bli helt klok på om jeg skal handle i $ eller £. føler de oppererer med samme pris i £ på lohen som de gjør i $ på alta sin side. Alta Air Box Top trengs den egentlig? Må jeg ha Pulley Removal Tool for å få pulleyen på? Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Jeg handlet drevet mit hos autmotoring.com, de sendte delene med en gang og jeg fikk de en ukes tid etter de var sendt. (jeg fikk selfølgelig feil reim til drevet, men det problemet klarte jeg å løsee selv, de må ha pakket feil) Jeg kjører med 17% dev fra alta,og det sparker i vært fall ganske friskt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Sjekket hva det kostet for: Alta Air Intake System Version 2.0 Alta air box top Alta Supercharger Pulley Version 2.0 and belt Alta Supercharger Pulley Removal Tool Version 2.0 Dette kommer på 521 £ fra Lohen.co.uk Altså 5400 kr ikludert frakt. Noen av dere som har funnet noe billigere. Er jo dyrere å handle i pund enn doller. Eller blir d en sinnsyk frakt fra de andre stede som gjerne holder til i USA etc. Frakten fra Lohen va 69£ og Delene 452£ Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 I fra Autmotoring.com så kommer delene på $539.80 Noe som blir 3120 kr frakten vil jeg anta kommer på rundt 700 kr med billigste fraktmåte så kommer mva i tillegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg