Jokkalin Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Takk:) Den er veldig lurvete i lakken og alle dørene er egentlig ganske dårlige.. Førerdøra har vært sprayet litt på så den ser jo helt jævelig ut også er det sprayet litt rett bak venstre bakdør, ved hjulbuen.. Men planen er å få tak i bulk og rustfrie dører før jeg lakkerer den:) Ja jeg vil absolutt annbefale deg en e34 525 24v:) Er så lett å få tak i billige deler, lette og skru på og lett og få hjelp hvis det er noe man er usikker på:) Også er karosseriet til e34 veldig tøfft syntes jeg.. Tidløst:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Ja, bak venstre bakdør var det. Det som er dritt med e34 525 24v er at de er så dyre hvis du skal ha en fin en. Har funnet en 520 e34 som ser ganske så fin ut på finn.no. Karosseriet er elskbart! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Ja skjønner godt at du vil ha en 525:) Hadde jeg skulle kjøpt meg en e34 nå så hadde det blitt minimum 525.. Grunnen til at jeg kjøpte den 520'n jeg har nå er at jeg fikk den så syykt billig:) Løp og kjøp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Money money ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg