sc0ot Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 I disse tider med høye miljøforventninger og ikke minst høy bensinpris snubla jeg over noe på ebay'en som så morsomt ut, men er det noen her som har vært borti det? Det bør jo i teorien virke. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HHO-Hydrogen-Generator-Cell-Use-Water-For-Gas-and-SAVE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42604QQihZ007QQitemZ170246803262QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Nå tok jeg dog det minste og billigste kitet jeg fant, dette bør jo være noe annet enn Etornado, E-RAM supercharger og alt det andre våset der ute? Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 ....eh Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 ....eh Takk, det forklarte mye... Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Ehh, er ganske riktig... Fordi dette er bare piss. HHO er et molekyl som ikkje er mulig. Refererer her til Martin Ystenes sin side sprøytvarsleren der Santilli sine teorier blir kuttet ned. Samme med magneculer og homeøpati. Bare piss for å tjene penger alt sammen.Det er lett for alle som har noe oppe i hue å se. Så du kan ikkje kjøre en motor på vann, slik at den lager sin egen hydrogen ved å spalte vann. Spaltingen av vann vil kreve vannvittig mye energi, slik at en vil stå igjen med et netto tap hele tiden. Videre: Hvorfor tro på at noe blir solgt på ebay skal ha en slik effekt? Bensinforbruk er en stor konkurannsefaktor for bilsalg, hvorfor kan ikkje de som har 5-10 års universitetsutdannelse på motorteknikk noe slikt. Ved flere slike spørsmål: bruk fornuften. Og PS: det funker ikkje i teorien.. I disse tider med høye miljøforventninger og ikke minst høy bensinpris snubla jeg over noe på ebay'en som så morsomt ut, men er det noen her som har vært borti det? Det bør jo i teorien virke. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HHO-Hydrogen-Generator-Cell-Use-Water-For-Gas-and-SAVE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42604QQihZ007QQitemZ170246803262QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Nå tok jeg dog det minste og billigste kitet jeg fant, dette bør jo være noe annet enn Etornado, E-RAM supercharger og alt det andre våset der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Takk, det forklarte mye... Trenger virkelig ikke å forklare mer. Dette er jo like gjennomførbart som å sette en kraftig magnet på eksosen for å forminske blyutslipp og alt annet groms. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Da vet vi det.... .. forresten, homeøpati fungerer :-) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hmm.... Detta ække bra vettø! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 ..telepati å. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Det som virker for godt til å være sant er for godt til å være sant. Like fornuftig som denne karen: http://web.archive.org/web/20071113101111/http://www.gmmodernmuscle.com/forums/viewtopic.php?t=2779 Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Good one! Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 .. forresten, homeøpati fungerer :-) Litt OT, men det gjør det faktisk ikke. Ikke vidundermidler som reduserer bensinforbruket med 70% heller. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg