Gå til innhold

hvordan lakke interiør...

Ranger emnet

jumbo

Anbefalte innlegg

"I bought a spray paint and put it inside the car, but it somehow got caught under the seat. I didn't know so when I adjust the seat it punched a hole on the can and the paint blew out like a jet engine........"

http://forums.mbworld.org/forums/attachment.php?postid=528719

http://forums.mbworld.org/forums/attachment.php?postid=528723

http://forums.mbworld.org/forums/attachment.php?postid=528727 http://forums.mbworld.org/forums/attachment.php?postid=528731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabbe......

Dette er en litt lang historie, men tar du deg tiden å lese den, så smiler du kanskje litt...

For sånn ca 10 år siden så hadde jeg en kamerat som skulle lakkere instrumentene sine hvite og så sette på nye tall med sånne "Lectraset bokstaver"

Dashbordet til Commodoren var tatt ut og instrumentene var sirlig demonterte på stuebordet.

Dette var midt på vinteren, og det var 20 minusgrader og mørketid ute.

Dette var en søndag, og kameraten min var beinhard-ungkar og hadde vært på en durabelig fest kvelden før og var ganske dårlig...

Vi hadde diskutert litt om lakkeringen, og jeg hadde sagt til han at om han satte sprayboksen ned i en bøtte med varmt vann en tid, så ville lakken bli varmet opp noe og flyte bedre ut. - Bedre resultat med andre ord.

Men, karen satte boksen på kaminen han...

Så ringte telefonen og det var en av gårdsdagens "erobringer". Sprayboksen ble glemt og kaminen var glodvarm...

Under telefonsamtalen sa det plutselig "PANG" og instrumentene fikk noen hvite flekker...

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot.. har klart å miste ett cd cover mellom førersete og midkonsoll på en MB CLK... kom noen rare lyder når jeg skulle justere setet. Den knuse cd coveret hvrtfall:)

så den burde være ganske sterke på de MB'ene.. som tar livet av en sprayboks:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det slår ikke meg...

i min tidligere ungdom var jeg en dag på fest og en på festen hadde et beige skinn interiør han tilfeldighvis skulle selge.

dette passet meg perfekt for intr i min merc 190 2.3 16v var meget slitt...

litt utpå kveldingen ringte en type på interiøret hans og han solgte det rett foran øynene mine...

av en eller annen grunn så hang jeg meg opp i at han hadde solgt det for jeg hadde fantasert hele kvelden om hvor fint dette kom til å bli i min bil så jeg bestemte meg visst at slik farge skulle jeg også ha i min bil.og det hadde jeg når jeg våknet.

etter hva jeg har blitt fortalt så hadde jeg rullemalt intr med lady interiørmaling(uten å maskere)

det så så jævlig ut at mutter spanderte på meg nytt interiør.og hu er gjerrig as.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

det slår ikke meg...

i min tidligere ungdom var jeg en dag på fest og en på festen hadde et beige skinn interiør han tilfeldighvis skulle selge.

dette passet meg perfekt for intr i min merc 190 2.3 16v var meget slitt...

litt utpå kveldingen ringte en type på interiøret hans og han solgte det rett foran øynene mine...

av en eller annen grunn så hang jeg meg opp i at han hadde solgt det for jeg hadde fantasert hele kvelden om hvor fint dette kom til å bli i min bil så jeg bestemte meg visst at slik farge skulle jeg også ha i min bil.og det hadde jeg når jeg våknet.

etter hva jeg har blitt fortalt så hadde jeg rullemalt intr med lady interiørmaling(uten å maskere)

det så så jævlig ut at mutter spanderte på meg nytt interiør.og hu er gjerrig as.

mvh

fylla har skylda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en tilsvarende episode med en boks med pære cider... satsa litt ut av en rundkjøring, plutselig sa det dunk rett bak meg, og spruten stod alle veier rundt om i bilen... kjørte rett til en kompis og fikk tørket ut deet meste... problemet var at det luktet pære i lang tid!!! og at alt var sinnsykt klissete!!

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider