Gå til innhold

Er det ok å bruke M kam på FK?

Ranger emnet


volvoturbo!

Anbefalte innlegg

til midlertidig bruk, for å ha biln på veien så kan du jo bruke m-kam, fram til du får tak i ny kam. skjønner foresten ikke koffor alle skryter sånn av a-kammen, min motor gikk knapt nokk med den kammen, så jeg bruker t-kam å er godt fornøyd. men alle klager alle på at t-kammen er så dårlig, veit av flere som har tatt ut brukant med effekt med t-kammen. eks gammel motorn til spirit of åsen 142n hadde nesten 300 hk på hjulan med t-kammen, å den gikk som et helvette da, men går seff enda bedre no da med ny motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min motor så er jo turtallsperra på 6000, å di siste 1000omdr fra 5000 å opp blir kunn brukt på bane, men er veldig fornøyd med bunndraget å draviljen oppover registeret med t-kammen. eneste ulempen er at min t03/t04 er litt i største laget for den trenger litt tid for å bygge opp trykket, til mitt bruk så har det seff vært best med en 16t turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår