Gå til innhold

billi lakkerer i trondheimsommerådet???

Ranger emnet

v240tic85

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Hva slags forsøpling av det norske språket er det jeg ser gutter? Det må da gå an å gjøre et forsøk på å skrive noe i nærheten av god norsk! Ett pip til og jeg henger dere ut i tråden for skrivefeil og dårlig norsk :D

Og nei, trøndersk er ikke et eget skriftspråk...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er allerede innmeldt til spott og spe... ;)

hva i helvete har det med om du vet om en billig lakkerer? Om folk har skrivefeil, trenger du ikke å påpeke det til hver enkelt, men du kan le av det inni deg istedenfor, å poste noen filmer fra 50 tallet.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva i helvete har det med om du vet om en billig lakkerer? Om folk har skrivefeil, trenger du ikke å påpeke det til hver enkelt, men du kan le av det inni deg istedenfor, å poste noen filmer fra 50 tallet.

Har du drukket turbotissen? Du blander hvertfall tråder så det holder. Jeg er i min fulle rett til å påpeke slikt skriftmessig lavmål. Dessuten ble det jo ikke ubehagelig før du kom på besøk...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du drukket turbotissen? Du blander hvertfall tråder så det holder. Jeg er i min fulle rett til å påpeke slikt skriftmessig lavmål. Dessuten ble det jo ikke ubehagelig før du kom på besøk...

Hehehe, nei, det va egentlig bare morro, men sørg for å ikke dra på dæ aill trønderan pga dialekta dæmmers, da kan det bli vanskelig en stund framover, husk! Vi beskytte "kulturen" vårres opp her over ALT anna :)

Meeeeeen.....HAR egentlig OP funnet det han lette etter?

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndersk e så godt som bokmål,værtfaill itjnå dåliar!

Den som protestere på dein e bære misunnele fer å itj å ha sett eget språk,men e tegodesætt me bokmål å ingen fantasi!! :D

Sorry! OT

Jeg synes trøndersk er flott å høre på, men så var det skriftspråket da... Selv prater jeg kjedelig østlandsk og kaller meg dialektløs. Men det er lettere å skrive riktig på bilforumet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...