hobbess Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hei Har da en polo GT mk2 som skal godkjent konverteres til GT G40.. Har fått papirene fra møller om hva det innebærer og det som sto oppført der kom ikke akkurat som no sjokk. Så det enkleste blir vel å finne en bil fra tyskland eller lignende (Noen som har noen andre steder enn ebay.de å kikke?). Men så har jeg lest litt om at det er problemer med å få festa intercoolern på mk2 karosseriet uten å skjære i bærende konstruksjon, så derfor lurte jeg på om noen med mk2 g40 konvert. har noen bilder av sine løsninger? På forhånd takk : ) Siter VW Polo GT '85 VW Polo GT '86 VW Polo GT G40 '91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Gå på ebay å kjøp deg en intercooler og trykkrør til en Polo 2, så løser det seg ganske greit :) Da blir det å kappe 1 hull. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Cosworth cooler er ideèlt, liten og nett med god luftstrøm. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Cosworth cooler er ideèlt, liten og nett med god luftstrøm. Kan ikke si meg ening i det. Krever omsveising for å passe BMW Dieselmotorer har noen som passer bedre, men med endetanker i plast Orginal Polo 2 G40 er å anbefale Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.