Gå til innhold

Godkjent G40 konvertering

Ranger emnet


hobbess

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har da en polo GT mk2 som skal godkjent konverteres til GT G40.. Har fått papirene fra møller om hva det innebærer og det som sto oppført der kom ikke akkurat som no sjokk. Så det enkleste blir vel å finne en bil fra tyskland eller lignende (Noen som har noen andre steder enn ebay.de å kikke?). Men så har jeg lest litt om at det er problemer med å få festa intercoolern på mk2 karosseriet uten å skjære i bærende konstruksjon, så derfor lurte jeg på om noen med mk2 g40 konvert. har noen bilder av sine løsninger?

 

På forhånd takk : )

VW Polo GT '85

VW Polo GT '86

VW Polo GT G40 '91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Cosworth cooler er ideèlt, liten og nett med god luftstrøm.

 

Kan ikke si meg ening i det. Krever omsveising for å passe

 

BMW Dieselmotorer har noen som passer bedre, men med endetanker i plast

 

Orginal Polo 2 G40 er å anbefale

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår