CH3NO2 Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hva mener dere er den beste driftbilen på Pro Street? Prøvde Shelby GT500 og den sugde... Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hva mener dere er den beste driftbilen på Pro Street? Prøvde Shelby GT500 og den sugde... s13 er super syns jeg..ha prøvd mange andre men ingen kunne måle seg me den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7h3 Nh4N Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Jeg synes at RX-7 er best.. veldig enkel å kontrollere og billige deler osv.. folk sier også at Supra, Corolla, 240sx, Silvia eller 350z er gode.. Siter Mvh, 7h3 Nh4N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Jeg synes at RX-7 er best.. Å takk gud!!! Det var den jeg kjøpte...:thanks Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg