Shyggen Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Irriterer meg over en ting med displayet på denne spilleren.. Når man har på sånn demo at den kjører en liten video i loop.. eller spectrum analyze så inverter den fargene iblandt... Noe som er meget slitsomt å ha i sidesynet når man kjører på mørke kvelder.. Mulighet for og mekke dette bort? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 har du tatt en titt i manualen til spilleren? :) står hvordan du deaktiverer demo-mode der Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jau, var kanshe litt feil skrevet.. Ikke selve demo moden jeg tenker på.. men, videoen du kan ha på displayet mens du spiller musikk osv.. delfiner som svømmer eller du meter osv.. det som er irri er at det feltet som inneholder video sekvensen tar invert i farger omtrent 1gang i min.. og det er slitsomt i sidesynet synes jeg.. har lest igjennom hele manualen.. som jeg gjor til sist.. kun feiginger leser manualen.. :) Har trykt meg igjennom hele menyen på spillern.. ALT.. bare lurte på om noen som vet hvordan man fikser dette? Mvh Raymond Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Brodern har samme spiller og samme problemet, kjørte på hytta en helg og satt i 1 time å trykka uten å få det vekk.. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Er enig med at det er føkkings slitsomt? er det sånn med nyere spillere? om ikke.. Noen som har løst og kjøpe en pent brukt Pioneer MP7400 spiller? 4*50watt osv.. masse dilldall... sjekk pioneer sine sider for mer info.. sitter på jobb og har ikke tid til og fylle inn for mye piss :D Mvh Raymond Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Shyggen Jau, var kanshe litt feil skrevet.. Ikke selve demo moden jeg tenker på.. men, videoen du kan ha på displayet mens du spiller musikk osv.. delfiner som svømmer eller du meter osv.. det som er irri er at det feltet som inneholder video sekvensen tar invert i farger omtrent 1gang i min.. og det er slitsomt i sidesynet synes jeg.. har lest igjennom hele manualen.. som jeg gjor til sist.. kun feiginger leser manualen.. :) Har trykt meg igjennom hele menyen på spillern.. ALT.. bare lurte på om noen som vet hvordan man fikser dette? Mvh Raymond okay, for 7400MP har 2 forskjellige demo-modes... jeg tenkte du hadde slått på "Reverse Mode" ved en feil eller.no... den står omtalt i manualen. Denne funksjonen reverserer displayet hvert 10sek etter 30sek uten aktivitet. men siden du har sjekket manualen... må være noe feil med din spiller da, for min funker helt fint Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hva vil det si.. viss jeg har min på sånn at den viser delfiner mens jeg spiller musikk.. så begynner den på nytt når den er ferdig.. det går i loop.. men, fargene skifter om værandre.. hele tiden.. hvitt i bakgrunn til mørkt på delfiner og så invert vær min ellernoe sånt? er din og sånn? er så slitsomt å den skinner opp cupeen så mye når den bytter til hvitt bakgrunn og svarte detaljer. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 høres ut som reversemode er på....... hadde samme problemet på spilleren min.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Slå av spilleren og hold inne 5 knappen, Mener jeg å huske.. Ketil Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Fy faen!!! Dere er geniale!!! Fjerna den dritten! har irritert meg i mange mnd.. :) Må beklage til diZrupt0r... har visst ikke lest godt nokk.. du hadde rett..... Color my face red... TAKKER IGJENN!! Elsker denne sia da Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg