Gå til innhold

Bilstein Clubsport dempere fra USA, art.nr ?

Ranger emnet

MrTore

Anbefalte innlegg

Å sende retur til USA er vel ikke noe problem. Er ikke verre det enn å sende retur andre plasser. Tar jo lengre tid å få greier bestilt fra Norge enn USA mange ganger......

Dessuten er sjansene minimale for at det skulle være noe problem,

bilstein skal vel være kvalitetsgreier. Men nå blir det jo uansett ikke noen bestilling hvis de ikke finnes der så.

Må vel bite i det sure eplet å bestille fra KG-trimning med bussgods, for å så stikke å hente de selv på bussgodsterminalen over grensa. Sparer vel en høvding på det å iforhold til norske priser.

Uansett dritt at dem ikke selger de i USA. Er vel ikke noe Club Sport mesterskap greier "over there" da sikkert

Ja, men du skal være klar over at 4 stk bilstein HD koster en del hundre $, så kommer det minst 120$ frakt, gjerne 150$.

Så er det internfrakt i USA, samt du må finne noen som er villige til å sende til Bilstein, drive å håndtere og få i retur, for så å sende til deg.

Jeg kan mer eller mindre garantere det blir dyrere enn å kjøpe en sats bilstein cs fra pedersens-racing.

Å reise til sverige og hente selv, har vel lite for seg, da pedersens selger ut for kg priser.. (utenom at han selger ut i NOK istedenfor SEK).

vedr. retur, tenkte jeg på kostnaden v/ retur... Det er litt billigere å sende retur til pedersens, evnt. KG, enn å sende retur til USA ;)

Man finner ellers specs på kg sin side:

http://kgtrimning.com/bil200R.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved bestilling fra USA er det en selvfølge at de skal sende som gave eller nedskrevet verdi, ellers er det jo uaktuelt.

Men nå blir det jo uansett kg fra sverige siden det er de som har clubsport. Bor jo bare 20 min fra grensa så da sparer man uansett en liten høvding på det. Jeg synes iallefall det er kurrant. På et komplett bygg sparer MYE på det. En tusing her å der blir det penger av.

Alkohol, tobakk, og noe flæsk blir vel med også fra Sverige :)

Selv har jeg bare gode erfaringer med å bestille fra USA, da de fleste går med på å skrive ned verdi osv. :) Bruker man i tillegg paypal (hvis man har mulighet for det) så er jo alt bare topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kaster nok på sprint foran å bak da :)

Må nok det, CS finnes vel heller ikke til 700/900 ? Fungerer finfint med sprint på 945, kompis av meg har det. Det, polyforinger og tykkere krengningshemmere, så har du en artig bil.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider