halsen89 Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg vurderer og kjøpe en E32, de fleste er jo med automat, og gjerne gått over 230tusen.. Men er automatkassa noen svakhet? Eventuelt noe annet jeg burde se opp for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E30 Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 automat kassa ryker og ryker og ryker igjen og igjen. koster 25000 og overhale den og da er den som ny. de er ikke beregnet på mere enn 200tusen km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 automat kassa ryker og ryker og ryker igjen og igjen. koster 25000 og overhale den og da er den som ny. de er ikke beregnet på mere enn 200tusen km. xd sei du det ja... hmmm.. da bli det jo plutsli en dyr bil likevell... Men går det an å overhale selv da, ka som egentlig trengs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E30 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 xd sei du det ja... hmmm.. da bli det jo plutsli en dyr bil likevell... Men går det an å overhale selv da, ka som egentlig trengs? det går sikkert. jeg har hørt det ikke er så lett. har hørt på pris og de skal ha 26500 inkl mva. da blir den vist bedre enn ny. skal også høre hva det koster å kjøpe en overhalt byttekasse i sverige. utover det har jeg ingen dårlige erfaringer med bilen. det som er med aut kassene er at de har ikke en levetid på mere enn 250tusen km. så å kjøpe brukte kasser er ikke så lett da ettersom de fleste har rundet 200tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 feil?tjaah..hatt bilen i to år og bytta girkasse 4ganger:p må bytte igjen..why? fordi kassene jeg monterer ikke er så bra..bedre å kjøpe en med overhalt kasse..hmm..andre feil?rust i nedkant av førene foran samt hjulbuer bak..ellers er dette en meget stor og tung bil så foringer og stag, spesielt foran er utsatt...spess om du kjører med litt store felger/senk..Sjekk om pluggkablene er ok..disse koster vel 12-13tusenkr nye fra Bmw..Uoriginale fra Jakobs koster rundt 4k..hmm..Utenom det..vanlig vedlikehold... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenDalen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Har selv en m30 motor med org zf kasse den er kjørt 268 000km Å det er ikke anntydning til sluring på min iallefall Siter 1971 Ford Taunus 1600 1977 Ford Capri 1600 1964 Ford Zephyr 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E30 Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 ellers er dette en meget stor og tung bil så foringer og stag, spesielt foran er utsatt...spess om du kjører med litt store felger/senk.. bilen min har aldri bytta foringer og den har runda 300k nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 man vet aldri om de har blitt skifta eller ikke..hmm...du har tross alt ikke eid bilen hele dens liv? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E30 Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 man vet aldri om de har blitt skifta eller ikke..hmm...du har tross alt ikke eid bilen hele dens liv? nei det har jeg jo ikke, men da bilen var på verksted for å bytte mellomakseloppheng så sa han der at de aldri har hvert skrudd på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg