rad3on Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 lurer på om noen har peiling på å gjøre et bilde penere? vil ha en av disse bildene som bakgrunn på pcen min og hadde vært kult hvis noen kunne gjort de penere :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Et forsøk av en amatør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 det bildet av bilen bakfra var kult men går det ann å få til det samme men bare at bilen fortsatt er hvit? hadde vært helt rått :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielj Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Et forsøk av en amatør... hvordan gjorde du det der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Brukte Photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielj Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 jada skjønnte det da.. men hva slaks verktøy brukte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Tips: google photoshop tutorials, så finner du masse guider til hva du kan gjøre. Enda et tips er å ikke bli for avhengig av tutorials, men prøve å skjønne hva de forskjellige tinga de gjør i guidene betyr, og hvordan de funker. Prøv deg litt med egne innstillinger osv. Da kan du etterhvert begynne å prøve deg fram selv, og få utrolige bra resultater. For å få bildet til å se mer "ferdig" ut, er jo f.eks en enkel ramme fint.. Let etter "Stroke" i en av toppmenyene, så finner du det ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 jada skjønnte det da.. men hva slaks verktøy brukte du? Åpner filen som kamera RAW. Så er det bare å prøve seg frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hvit bil var søren meg vansklig og jobbe med !! Desverre ble bilen noe grå tona.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Tok meg også "tid" til og lage en V2 Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hmm. Tror jeg møtte deg idag. Enten kl 14.56-58 / 15.56 - 8 ved rundkjøringa på olavgaard ? Rundkjøringa ved buss terminalen. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 hehe 15.56 tenker jeg.. siden jeg jobber til 16.00 :P jobber på strømmen billakk under vw/audi :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg