Shyggen Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Trenger kasse info til denne, har funnet ut at den skal være ca.17L som trøkk kasse.. MEN, nå er jo subben så stor at det blir omtrent akkurat så man får plass til subben i kassen.. Er dette riktig? eller skal det være 17 i tillegg til subben.. Om noen har peiling.. please help :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Alt står i manualen... Om du ikke har den, kan du laste ned en fra sidene mine. Regner med at det er Power HX2 du har... Altså RFR. Og ja, den skal ha 17,7liter lukket kasse, men du må huske på at du skal legge til volumet til suben. 3,25liter. Total kasse= 20,25liter. ..eller 49,56liter portet kasse, med 3stk 3"x16,5" porter. Samme her... Legg til volumet til sub'en. totalt 52,81liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Takker og bukker Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 17,7 + 3,25 = 20,95 Eller skal jeg slutte å leke at jeg kan matematikk og bare droppe hele greia? :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 U got me... Prøvde å lure deg der... Skrev feil med vilje. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hehe, knallbra :D du har sånn subb selv? Dette blir oppsette mitt... Rocford Fosgate Power HX2 10" Cadence Z7000 Monoblokk Ligthning Audio 1Farad Kondensator Pioneer MP-7400 skuffende nokk er det bare orginal høytalere i Supraen ellers men, disse er faktisk ganske bra.. Skal seff byttes ut men får duge inntill neste lønning :) Digger Coupe biler, blir dritbra lyd i disse :) YEAH! å så er jo Supraen litt snærten og ;) 1991 Toyota Supra 3.0i Turbohooo Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Jeg er forhandler... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Heheey kompis ;) hva med no snærtne rabatter ;) hehe, jo så det nå.. i ettertid.. ikke vits å skryte av anlegg.. regner med du har endel.. hehe :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Det er bare å komme med spørsmål... Så skal jeg se hva jeg kan selge for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg