Gå til innhold

SENKING(vet det er mange tråder)

Ranger emnet

volvo140lover

Anbefalte innlegg

:D hvor stort utslag ¨får det?

sjekk bildene av min så ser du sånn ca hvordan det blir, ser det ikke så godt når den står i gresset men. Har 40mm senkerfjører bak

http://www.bilforumet.no/200-serien/204364-volvo-142s-240gl-classic-prosjekt.html

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kapper uten og ta av fjørbeinet, bare kapper litt mer en halveis og slepper ned bilen på jekken igjen, knekker ikke fjøra da så ere bare og kappe litt til, men vær forsiktig, er endel spenn der.

På original fjører så kapper jeg 3 runder forann og 2 bak, da får man inn fjøra forann uten problemer, bare vri på plass og så får den et fint stuk.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare litt nærmere? Har lurt en god del på detta ;)

du vet den øvre løse fjærskåla?

kapper av undersida, sveiser på stål i samme diameter,max 25mm i høyde.. å sveiser det sammen..

blir den mere enn 25mm vil den ta oppi fjærtårnet..

den senker da altså 25mm + det fjæra senker :)

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa :)

Høres bra ut ;) Senka og fikk mongo spissing.. Det var kjedelig, så var på forstillingskontroll.. Må vel det igjen om jeg fucker opp fjørskåla da :P

Skitt au! Hehe..

å korte dempere er et must :P

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider