Volvo d6 Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hvor er det de som kjører rundt i 17 toms stålfelger får tak i felgene? Har orginale bredda 15 toms men er nok for lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hvor er det de som kjører rundt i 17 toms stålfelger får tak i felgene? Har orginale bredda 15 toms men er nok for lite. tror de fra xc90 passer? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 renault megane har 7,5-8*17 stål med 5*108. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 De må vel breddes? Og hvor får man tak i de felgene?pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 De må vel breddes? Og hvor får man tak i de felgene?pris? de MÅ vel ikke breddes? se på finn.no:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Finner ikke felger på finn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Finner ikke felger på finn? http://www.finn.no/torget/?WT.svl=vertical Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Er det bare og snu senteret i felgen som det blir gjort på orginale 15 tom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Selvsagt kan du snu senteret.. Om det passer eller blir noe fint er en annen sak :) (jeg veit ikke hvordan det blir) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Selvsagt kan du snu senteret.. Om det passer eller blir noe fint er en annen sak :) (jeg veit ikke hvordan det blir) jeg syntes det er drit bøst her er det bilde av 17" stålfelg fra peugeot med snudd sentrum: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Det er vel sveisa ny bane i de der vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Ere noen som har no mer info om dissa pyssjå felgane? Og hvem bredder felger her til lands? Sunnås felgservice el hva de heter har vel vært lenge i gamet, bredder de kansje? El kansje noen andre. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 jeg veit ikke noe om felgene. har bare finni bilder på nettet for lengesida og lagra de. har en link til noen i sverige som bredder felger hvis det hjelper no: http://www.falgrikt.se/index.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 http://www.dackgrossisten.se/ stålfelger -> peugeot -> 407/407SW 7.0"x17" 5x108 ET48, 660SEK pr. felg fikk pris på bredding av 4stk 17" stålfelger hos http://www.sunnaas-hjul.no/ mener det var 4-5000kr for alle 4. di forandrer også innpresset etter ønske Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Tøft, lurer på om det må bli et sett med sånne og få sendt dem inn tel gutta på sunnås. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg