espentan Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Har begynt å leke meg litt med Adobe Premier, og det har gått opp for meg at det er jo et dødskult program :) supra movie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Velkommen til klubben! Er jeg og en til som driver med det her om jeg ikke tar feil? :D Premiere er fun det.. ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Fet film... Synes jeg så noen kjente der og... :rolleyes: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by boXer Fet film... Synes jeg så noen kjente der og... :rolleyes: :) Det er nok store sjanser for at du gjorde det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Ja kult med transitions da ;) her er noe jeg smallt sammen... :D om du ikke harr sett... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by marius Ja kult med transitions da ;) her er noe jeg smallt sammen... :D om du ikke harr sett... Transitions er kjempe gøy, hehe Laster ned videoen din nå, men det tar litt tid - får ikke mer en 50k/s akkurat nå... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by marius her er noe jeg smallt sammen... :D om du ikke harr sett... Hey, dødsfet den da :D Et tips: Bildekvaliteten blir mye bedre hvis du deinterlace'er film-klippene. Da slipper du de stygge horisontal linjene som dukker opp når det er bevegelse i bildet... Alt om deinterlacing kan leses her: www.100fps.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 får ikke til å se jeg :( lasta ned filen, og trykka på åpne mappe når nedlastinga var fullført, men der lå det ikke noe fil. Så søkte jeg etter den, og eneste jeg fant var en fil på ca 500kb i temporary internet files som het supra_movie.avi og den gikk det heller ikke å spille av. :( :( :( Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by gsxr600 får ikke til å se jeg :( lasta ned filen, og trykka på åpne mappe når nedlastinga var fullført, men der lå det ikke noe fil. Så søkte jeg etter den, og eneste jeg fant var en fil på ca 500kb i temporary internet files som het supra_movie.avi og den gikk det heller ikke å spille av. :( :( :( Høres litt ut som servern som tullet midt i nedlastinga di. Bare prøve på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by espentan Hey, dødsfet den da :D Et tips: Bildekvaliteten blir mye bedre hvis du deinterlace'er film-klippene. Da slipper du de stygge horisontal linjene som dukker opp når det er bevegelse i bildet... Alt om deinterlacing kan leses her: www.100fps.com hmmmm.... takk :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 der fungerte den ja :) Klarte ikke spille den av i media playern da, men med divx-spilleren fungerte det fint. Fet film og bra kvalitet :) Det er bra Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 nice film :) men Adobe Premier. åssen prog er det. jeg merker ikke forskjell mellom supra cruzing film og de andre filmene.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Originally posted by thoos nice film :) men Adobe Premier. åssen prog er det. jeg merker ikke forskjell mellom supra cruzing film og de andre filmene.. Det er bare et redigeringsprogram for video - man kan gjøre morsome ting som å mikse sammen klipp, lage overganger, legge til lyd etc. - dette er bare mitt første forsøk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 14, 2002 Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 ikke dårlig til å være første forsøk :) ser frem til flere filmer fra deg. du har jo laget en del også.. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2002 Originally posted by thoos ikke dårlig til å være første forsøk :) ser frem til flere filmer fra deg. du har jo laget en del også.. Jepp, begynner å få litt sving på både kamera og software nå :) Skal nok lage mye morro fremover :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg