E46_Coupè Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Kjeder meg som vanlig etter endt arbeidsdag, så kan jo like greit lage en tråd om bilen min.. Litt info om bilen : * Km. stand 197.000 * Multifunksjonsratt * Cruise control * Xenon i nær/fjernlys * 4x el. ruter Hentet bilen av en mann i 40-årene som hadde kjøpt den av sin far på 60, som har hatt den siden den var ny.. Så er ikke en bil som har blitt grisekjørt, for og si det sånn.. Det er en sen '99 320Ci som ble kjøpt helt orginal 17 Desember 07, og satt bort til gutta på Bilbyggeriet, som nå har inngått partnerskap med Automote.. Dro og henta den 16 Mai i år (på bursdagen min faktisk :D) Bilder av bilen før: Sånn ser den ut nå: Det som er gjort med bilen: Utvendig: - 2-delt lakk; Custom rødfarge og svart metallic - 19" Garson Ryugi; 8,5" 225-35 foran og 10" med 255-30 bak, Toyo Proxes - AP Coilovers - Lumma CL-1 bodykit med Lumma CLR vinge - Rieger bakrutesenker og "sverd" under bakfanger - "Blacked out" nyrer - Sorte lister rundt vinduer - Sveisa badlook panser - Valsa hjulbuer - M3 speil - M3 riller i framskjermene - Bonrath monovisker - Sorte Inpro baklamper, hvite sideblink og sorte blinkers foran - Doble DTM utblås bak 2,5" Innvendig: - Mtech pedaler og håndbrekkspak - Mtech innstigningslister - Schmiedmann filt matter - Aluminiums balltre lakkert i bilens rødfarge :D (se bilde 3) Stereo: - Pioneer DVD spiller - Kappa Perfect og JBL frontsett - Forsterker til frontsett, husker ikke hvilken, men fungerer! - 2x12" Emphaser Neo - Emphaser EA2500 forsterker - 4 farads kondensator - Et heftig batteri! Da var vel det meste nevnt, og jeg har fått tiden til og gå :D Gjerne kommentèr, ris eller ros ;) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Vanvittig rå bil dette! Har sett på den på bimmers og. Klarer ikke helt å svelge den bakfangeren, jeg er i mot fangere som går under eksosen :) Få nedi en S50B32 med turbo så er du der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Takk :) Joda, hadde så absolutt vært moro, men er jo ikke billig akkurat.. Må vel senke traversen, bytte hele ledningsnettet og nye motorfester ++ Og det er litt arbeid vil jeg tro :p Men skulle heller hatt skrupresse enn turbo da gitt ;) Rart du ikke nevner bakvingen da ;) Hehe.. Synes sånne bakfangere er tøffe jeg.. Hadde sett litt rart ut hvis den skulle ha slutta rett over eksosen med tanke på resten av utseendet på bilen tror jeg.. Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower520 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hey nice bil;) Siter Volkswagen Caddy 1.9D 1998 Volkswagen Golf MK3 TDK 1993 Volvo 245 1986 X OnkelTom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallah Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Altså, kan ikke si stort annet enn at automote er sinnsyke! Deilig bil! :) Siter - Tråden om min BMW E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Automote får meg til å like bmw, så da har de skills i hva de driver med! :P gjennomført bil! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hey nice bil;) Thank you! Alstå, kan ikke si stort annet enn at automote er sinnsyke! Deilig bil! :) Takk for det! :D Automote får meg til å like bmw, så da har de skills i hva de driver med!:P gjennomført bil! Jaa, vet hva de driver med gutta der.. Er veldig fornøyd med den! Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Har sett biler fra automote som er montert med sikaflex, har de kommet litt lenger i dag. (Blå E30 cab) Tøff bil Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 SikaFlex er jo konge! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Ikke når bilen skal demonteres for relakkering, og sparkelen følger med... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Ja da er det verre! Men SikaFlex er jo mye brukt til montering av styling. De fleste som har hodet med seg vet at SikaFlex på to helt rene flater fester seg noe helt jævlig. Så det holder ofte med en og to prikker for å få festet noe slik at det går an å ta det av igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Får jeg være førstemann til å komme med kritikk da, hehe. Absolutt ikke en bil etter min smak, verken felger, lakk, panser eller styling synes jeg passer bra på denne bilen... Litt småharry med aluballtre osv.. Men så lenge DU selv er happy, er jo ingenting bedre enn det! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hehe, jada, er happy som f jeg :) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Syns det er drit rå bil jeg:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wee... Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 nice! slike biler fortjener forsideplass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg