Torak Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 16.mai er en bra dag å bli ett år eldre på ;) Som sagt før, en nydelig bil :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 nice! slike biler fortjener forsideplass... Jøss.. Takk skal du ha :D 16.mai er en bra dag å bli ett år eldre på ;) Som sagt før, en nydelig bil :) Såklart er 16 mai en bra dag! (antar du har det samme?) ;) Storfest på kvelden er det over hele landet og :???: Takk for det, igjen, og er slettes ikke feil den nyinnkjøpte E30 M-tech 2'en din heller ;) :worshipbm: Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Din antakelse er helt riktig ja ;) Hele landet bøyer seg for oss. Men nå er det nok OT fra min side..må holde tråden din vedlike istedet ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 All hail us! Hehe, går bra det :D Tråd av bilen din innpå her eller Torak? Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Ja, lagde en liten kjapp en.. :) Ligger her inne i 3'er forumet, noen hakk under din. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Nydelig bil! Ville vist frem bilen på det tyske treffet BMW Syndikat Racewars hadde jeg vert deg:) Var der i år, og kan trygt si at du hadde fått MYE positiv respons der nede:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Åååå.. Racewars ville jeg på også.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Ja, lagde en liten kjapp en.. :) Ligger her inne i 3'er forumet, noen hakk under din. Da har jeg vært inne og snusa litt ;) Nydelig bil! Ville vist frem bilen på det tyske treffet BMW Syndikat Racewars hadde jeg vert deg:) Var der i år, og kan trygt si at du hadde fått MYE positiv respons der nede:P Takk for det ! :) Har ikke hørt om Racewars jeg.. *Google etter internettside as we speak* :) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Har ikke hørt om Racewars jeg.. *Google etter internettside as we speak* :) Jeg, StaLe30 og iallefall én til fra bimmers.no hadde tenkt vi skulle svippe oss nedover på Racewars neste år. Du henger deg på også kanskje, eller? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Jeg, StaLe30 og iallefall én til fra bimmers.no hadde tenkt vi skulle svippe oss nedover på Racewars neste år. Du henger deg på også kanskje, eller? :) Vi må få ned en hel gjeng:) Litt kjipt da vi var 4 nordmenn i 2 biler alene med ihvertfall 5000 tyske biler:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Var en del rått der ja! Kanskje det gitt, hadde vært jævla moro! Er det i slutten av Juli treffet pleier og være? Hmm, må tenkes igjennom litt, men hvis flere blir med, så er det absolutt ingen umulighet :) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Var en del rått der ja! Kanskje det gitt, hadde vært jævla moro! Er det i slutten av Juli treffet pleier og være? Hmm, må tenkes igjennom litt, men hvis flere blir med, så er det absolutt ingen umulighet :) For 45 euro får du: Adgang hele helgen for 2 personer og 1 bil. For 18 euro ekstra får du: Tilgang til strøm og vann, oppholdsplass på avsperret og bevoktet område:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Blir og betale 63 euro glatt da skjønner jeg ;) hehe.. Men hvordan reiste dere nedover før i år dere da? Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 63 euro er ikke akkurat mye, så da blir jo valget enkelt :) Hvor mange mil blir det én vei da, Holzmann? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Vi kjørte fra Stavanger til kristiansand, tok ferja til Hirtshals, og kjørte på motorveien ned til Eisenach(Der treffet var). Vi hadde en liten krisesituasjon på vei ned, så var noen mil utenfor ruten. Men det gikk cirka 120mil ned:) Dette er ikke regnet med båten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg