E46_Coupè Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Med kvittering ja :) Blir vel kjøpt gjennom ebay, og får billig lakkering av Automote.. Tror det kan gjøre seg bra ja.. Skal også få tonet rutene mine, rundt 40-50% tenkte jeg på.. Ny girkule, begynner og bli slitt Karbon rondeller Og svart sportskinn interiør..! DA, er jeg fornøyd ;) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Høres ut som en god plan! Toning er stilig det så lenge det ikke blir for mørkt. Har du ikke svart sportskinn engang?? Høhøhø ;) Nei, kjør på med det du har nevnt så blir det gudd. Gleder meg til å se bilen din med egne øyne en gang..bilder gir aldri et rettferdig inntrykk, selv om den er meeeget rå da også. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Nei nei, må være lys toning ja, hater mørke ruter, så lenge det ikke en skikkelig mafiatralle da :D Neeeeeei, ikke alle som er bortskjemt mef komplett M3 skinninteriør da vettu ;( Trodde du så den på Gatebil treffet i Juli jeg.. Edit: Mætt i skriveleifer, men akkurat kømme hemat fra byn så bryr meg itte så gæældi mye gettj..... Go' natt Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Sant ;) Nei, blir nok bra detta! Noen som har det. Det er dét som er kjipt med å jobbe annenhver helg(uke) at det ikke går ann å ta seg noen øl den helga jeg er i jobb. Men friuka derimot :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Er alltid tid og rom for øl.. ALLTID ;D Heheh.. Ble en 2-dagers helga her, ikke bra for hverken kropp eller sjel.. Gruer meg som en hund til og kjøre innover til hovedstaden om noen timer :( Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Ah, så du var oppi Stor-dær'n og festa? Ikke hovedstaden? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Det stemmer.. Med kanna på bordet, i kjent stil;) Drekker seg jo helt neråt hver gang vettu, lærer aldri virker det som :p Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hehe..ingenting er som å drikke i hjemtraktene ;) Pøh.. Lære? Hva snakker du om? ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Sant det Torak ;) Var på Too Far Gone i Søre Osen og på fredan, men var litt lite folk der syntes jeg.. Alltid artig med fyll rundt hjemtrakten ja :D Oppe tidlig om morgenen du eller? Ser en del innlegg er skrevet sånn rundt 6-7 tia om morran her ;) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Søre Osen har jeg vært noen ganger også, men er vel et par år siden nå. Har bare vært der når det har vært små-store band/artister som har spilt der jeg da, så da har det vært bra med folk. Hehe..jeg er ferdig på jobb kl.06:00 serru, så da blir det som regel et par timer her inne og på bimmers før jeg finner senga :) Nå derimot har jeg fri-uke, så da er jeg som regel IKKE oppe tidlig om morran ;) Sitter med en kald og grønn Carlsberg her nå. Heeerligt. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Aah, sånn og forstå..! :) Hehe, alltid godt med en ferdig-på-jobb pils ja :D Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ferdig-på-jobb pils er aldri feil ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Du har en pen bil og trenger ikke beklage deg for det:) Du har bare valgt en annen måte å få bilen slik du vil ha den. Jeg ser ikke noe problem med det ihvertfall.. Og jeg har jobba ganske hardt for å få min egen bil slik jeg vil ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Hehe, jobber i Oslo som maskinfører, kjører hjullaster :) Og pendler hjem til Stor-Elvdal som regel hver helg, så ikke alltid man har lyst til og begynne med noen voldsomme prosjekter.. Skjønner hva du mener, men jeg får komme sterkere tilbake på neste bil da vettu :D Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 vet du hva sånna som deg som setter bort bilen for og gjøre alt. ikke løfter en finger selv. og så skryter du av bilen. denne bilen inponerer meg så lite. masse folk som har gjort masse med bilene sine selv og sliti reva av seg og sånne som deg som får oppmerksomhet, som jeg mener du ikke fortjener. Tulling! Er du ute etter å slenge med leppa så kan du gjøre det i en annen tråd. Konstruktiv kritikk er greit, men sånne innlegg som dette er bare tull. On-topic: Blir det CSL bakluke, eller? :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg