Oekern Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Ja. Får vel legge ut noen bilder fra min side også. Kommer til og legge ut diverse bilder. Ettersom jeg aldri tar bil - bilder. Tar også veldig lite bilder generelt. Har vel ikke drevet ordentlig med fotografering på noen måneder nå ! Men håper på og få låne noen kule biler og få prøvd og tatt en potosjuut i ny og ne. Til informasjon bruker jeg et Nikon D50 dslr kamra. Har et 70-300mm objekt fra Sigma. Benro stativ med Manfrotto hode. (Utrolig bra greier, som jeg desverre bruker alt for lite) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Snapshot av bilen min på garden.. De fleste bildene blir veldig blasse (Dårlig kontrast) p.g.a nedskallering på fil str og kvalitet under opplastning til nett.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 kule bilder!!! du er ihvertfall velkommen til å ta bilder av bilen min:) Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hallo ! Beklager sen respons. Evigheter siden jeg har vært "ordentlig aktiv" på forumet her. Gi meg en PM så kan vi se om vi ikke får til noe :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Har vært stille her en stund, så får fyre opp med noen bilder som jeg har tatt under CCN sitt treff.. Og et OT bilde.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Ja se her ja. Denne tråden har jeg glemt gitt. Får vel poste litt bil bilder da. Kommenter GJERNE. (Legger bevist 3 bilder i hver post. Så det blir lettere om noen ønsker og kommentere et enkelt bilde) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 (endret) (Har tydligvis glemt og sette på signaturen på dette bildet..) Benytter anledningen for OT bildet og.. Endret Oktober 13, 2009 av Oekern Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Ingen komentarer ?? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Bra bilder :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 veldig bra bilder :) kjører du ski eller? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 veldig bra bilder :) kjører du ski eller? Snowboard Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg