stighenning Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg har en bil fra 2003. Før garantien gikk ut fikk jeg byttet begge lampene mine fordi de hadde kondens (fuktige på insiden). (dette har jeg hørt et er kjent problem forøvrig..) Når de byttet disse, byttet de ikke xenon-pærene. Så etter 5 år har nå den ene pæren slutte å virke.. Bilen har gått ca 120000km. Jeg mener de burde ha byttet pærene også når de byttet lampene - hva mener du ? Har fuktigheten noen innvirkning på pærene ? (skulle gjerne se noen skriverier på internett om dette... når sjeg skriver til Toyota for å få reklamert pærene) / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firear Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 I følge denne siden varer en xenonpære i 2500-3000 timer. Du kan også kikke på denne nettsiden. Det enkleste er å google når du lurer på slike tekniske ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Sjekk på ebay for nye xenonpærer...billigst der. Finn ut hva slags pæretype du har først. Og bytt begge ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Du skal altså klage til Toyota for en lyspære på en fem år gammel bil som har gått 120000 km??? Jaja, det er lov å prøve seg.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Pæra kostet 750,- å kjøpe fra powerbulb.com så da bestilte jeg derifra og fikk den sendt til sverige. (det er halv pris av i norge ;) / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg