Devil Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hei.. Er det vanskelig og bygge om Golfen min til bakhjulstrekk? Er det mye jobb? Vet Dere om noen som har gjort dette før? Takker for alle svar.. Mvh Ole Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Det er Golf 2. 85 modell det er snakk om.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 hvorfor i all verden vil du det? Klart det går, men er mye billigere å kjøpe bil med bakhjulstrekk hvis det er det du vil ha. Må du spørre om det går har du kanskje ikke kunnskapen som trengs for å gjøre det. Det krever mye sveising, og å få det godkjent tror jeg du kan glemme Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hvor ofte ser du en Golf II i Breisladden på Gatebil f.eks? hehe.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 hver gang? :P Husker ikke om det er en II men det er en golf vertfall;) Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 tenker du på dahlbakken sin? hehe.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Gjort på en helg. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Gjort på en helg. Eirik Hva må jeg gjøre da? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Holder på med å samler deler til å bygge om på min...blir verfall 80quattro bakstilling å en bmwgirkasse med ombygd adapter for å få den til å passer 9a blokk. Resten har jeg ikke funnet ut enda hva jeg skal bruke men det kommer i tråden min etterhvert Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Gjort på en helg. Eirik Hva slags kalender er det du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 hver gang? :PHusker ikke om det er en II men det er en golf vertfall;) det er golf 1 gitt.. eller "skallet" er vel golf 1.. er vel sikkert det eneste som er igjen av den stakkars golfen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hva slags kalender er det du bruker? Ironikalender tenker jeg:) *hint*hint*:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hva slags kalender er det du bruker? Haha, beste jeg har hørt på lenge ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Kjøp deg en BMW E30 og bli lykkelig. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 det er golf 1 gitt.. eller "skallet" er vel golf 1.. er vel sikkert det eneste som er igjen av den stakkars golfen! Hehe, ska ikke se vekk ifra det nei^^ Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg