emilhetty Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Mine holder da enda.. Har hatt toppen av to ganger etter jeg monterte dem og. Mine er 12.9 bolter med umbraco hode på og ARP skiver. Hva er så spesielt med APR skiver? Er sikkert mange andre steder som kan skaffe sånne 12,9 bolter til en langt bedre pris enn hva dem som selger motor deler tar for dem. Feks på industrisentere. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Er vel type stål som er spesielt, de kostet ikke mange kronene husker jeg. 300,- eller noe hos BCB. Det er mange industrier som har 12.9 bolter ja. Men ring BCB å hør hvordan det ligger an med ARP skiver og bolter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg handlet hos SPM i den tro at det var ARP,men var noe 10.9 greier av annet merke. Dog holder det da!! :) Tror ikke det er superfantastisk viktig at det absolutt må være ARP nei! Skal ikke ta oss til månen de motorene allikevel,men fornøyd om nirvana oppnås sef. Bcb sine hørtes fornuftige ut da! Rimelig og godt nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 ARP sett til rødblok har det vel bare funntes 10 sett av eller noe slikt... Tror det var noe KRB fikk satt sammen for MANGE år sia... (har hatt to av dem iallefall :)) Det som er spesielt med arp kontra andre bolter er gjengetypen. i tillegg til strekkfastheten. ARP ruller gjenger istede for å skjære som er normalt. 12-9 umbrakobolter med 12-9 skive holder vel for ALLE her inne.. om jeg ikke tar helt feil går norges sprekeste rødblokk med dette oppsettet :) Tror jeg betalte 120kr for 10 stk 12-9 bolter til min rødblokk.. Dog med noen prosenter! Men når det holder føles det ganske bortkastet å ha betalt 3000kr settet for de ARP boltene :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Tror jeg betalte 120kr for 10 stk 12-9 bolter til min rødblokk.. Dog med noen prosenter! Men når det holder føles det ganske bortkastet å ha betalt 3000kr settet for de ARP boltene :D:D:D Hva er måla på disse boltene da? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Huske itj længdan på dæm. m12-120 kansje... iallefall likelang som org boltan :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Er enig med Ben Are her at bolter i 12,9 kvalitet til noen få kronasjer holder i massevis for di aller fleste her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg