Vanskid Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 HEisann JEg har begynt å kikke på hvordan bil jeg skal ha, for det er ikke til jeg får lappen. Jeg har da kikket en del på Mini Cooper S, og synes den er veldig tøff. Men spørsmålet er om jeg vil passe/sitte behaglig i den. Jeg er 1.90 høy, men har ikke noe mage eller noe :) Veier nesten 80kg. Vild en da passe bra? Er den noe større/mindre enn Golf eller A3? Altså mindre sitteplass? Og har noen noe sider hvor jeg kan skaffe stereo, trim eksos, powerfilter og sånne ting til Mini eller generelt til biler? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Anbefaler deg å dra til en miniforhandler og prøvesitte den selv, for andre kan ikke avgjøre hva du synes er behagelig eller ikke:) Men min far på 188 har ikke noen problemer med å få plass i min mini, det blir bare dårligere plass bak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg