kjetild Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 hei var du i molde i dag med bilen? så en som lignet noe veldig, uf registrert med skiboks'? pen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Takk takk! Bilen var i Molde fredag til lørdag ja :) Vi var i bryllup på Sekken fredag kveld. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetild Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 morro. hvor mye er den senket, og hvordan er dine erfaringer med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Den er senket med H&R 30 mm. Jeg har ikke hatt noen problemer med senkingen i kombinasjon med 18" felger. Etter min mening er 30 mm både fremme og bake perfekt for utseende på disse bilene. Man må selvfølgelig være litt ekstra påpasselig når man kjører og unngå de største gropene (som det er mer enn nok av her i Norge), men litt må man kunne ofre for utseende ;) Bilen var gjennom den store styrkeprøven på sommerferie i år. 300 mil med fullstappa bil og takboks uten at jeg merket noe særlig - Hverken på komfort eller at den tok nedi... Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Tråden har en særdeles lite informativ tittel. Det kan være lurt å endre tittelen, før en moderator kommer og "rydder" opp...:) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg