pettersenroar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 jeg ble stoppet av onkel arntsberg på mo i 80 sone han hadde målt meg til 128,49 kmt på en strekning av 1600 m hvor lenge kan han ta førerkortet mitt er det noe jeg kan jøre i det heletatt ? juristen sa 6-7 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 jeg ble stoppet av onkel arntsberg på mo i 80 sone han hadde målt meg til 128,49 kmt på en strekning av 1600 m hvor lenge kan han ta førerkortet mitt er det noe jeg kan jøre i det heletatt ? juristen sa 6-7 mnd Jeg vil tro at du mister den i 7 mnd. Du kan jo ta en titt på denne tråden: http://www.bilforumet.no/juridisk/190734-s-lenge-mister-lappen.html Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg