Gå til innhold

Motor avstiver

Ranger emnet

emilhetty

Anbefalte innlegg

Jeg klarte nå å rive dieselmotorfestene med f motoren min, så må nesten finne på en fin løsning når jeg skal ha inn turbo motor for da kommer dem ihvertfall ikke til å holde.

Har sett noen bilder av noen som hadde en fin løsning som gikk fra toppen og over i dempertårnet, men har ikke di bildene. Så lurer på om noen ikke har noen gode bilder å legge ut :D

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte nå å rive dieselmotorfestene med f motoren min, så må nesten finne på en fin løsning når jeg skal ha inn turbo motor for da kommer dem ihvertfall ikke til å holde.

Har sett noen bilder av noen som hadde en fin løsning som gikk fra toppen og over i dempertårnet, men har ikke di bildene. Så lurer på om noen ikke har noen gode bilder å legge ut :D

dette er noe jeg oxå kommer tilg og gjøre,

men er det noen som har bilder? evnt. har noen erfaringer..

om man burde bruke en "demper" mellom, eller om en strekkfisk blir for stiv...

etc..?

Mvh Sølve Mortveit

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montere motor og gir stumt som han over her nevner eller så er det ferdige dempere og stag og få kjøpt hos summit racing for eksempel.

Trur nok origianle fester holder Emilhetty, får forsterka motorfester å, men må jo bytte girkassefeste å, så det ikke vrir seg.

Jeg har aldri klart og ryke ett motorfeste som er i orden, men begynner et feste og bli dårlig så går det ikke lenge før det andre begynner heller.

El jeg har ryki motorfestene engang, men da vælva jeg kast ikast nedover no bakker oppi her.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett sånn stag med foringer i begge endene som jeg sveiset fast ved siden av dær fjæra er, å lage brakett ved toppdeksel... åsså har jeg på motorfeste på innsugs side har jeg fra en bmw en "motordemper" som går fra travers ogtil blokk:) min motor ståår dær:)

er en med 300 hester sirka som blir brukt flitti å som jeg plagdes med å rive fester annenhver uke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp gummi puter ment på industribruk, fåes kjøpt hos industrisenteret, tess eller andre lignende butikker, koster ikke mange kronene og de holder, kjenner flere som bruker lignende og de holder da i gromme rally nasjonal biler også sett gatebiler med 500hk+ med sånne fester.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett sånn stag med foringer i begge endene som jeg sveiset fast ved siden av dær fjæra er, å lage brakett ved toppdeksel... åsså har jeg på motorfeste på innsugs side har jeg fra en bmw en "motordemper" som går fra travers ogtil blokk:) min motor ståår dær:)

er en med 300 hester sirka som blir brukt flitti å som jeg plagdes med å rive fester annenhver uke!:)

har du noen bilder av hvordan du har gjort dette? er greit å kikke litt på hvordan andre har gjort det før eg begynner og herjer sjøl;)

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider