st1an Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Målingen ble 129km/t. Ble 5mndt uten lappen(med mulighet for reduksjon), og 6000,- i bot. Slapp teori og oppkjøring, selv om personen var i prøvetiden. Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Målingen ble 129km/t.Ble 5mndt uten lappen(med mulighet for reduksjon), og 6000,- i bot. Slapp teori og oppkjøring, selv om personen var i prøvetiden. Flaks for ham. :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petramco Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Det er snittfarten som skal telle ja!Jeg hadde en snittfart på 125 på motorveien i stavanger, det ble "bare" bot.. og 2 prikker på førerkortet.. Så vist han hadde 124 som MAKSfart, så skal han jo ha lappen tilbake:) Jepp, fikk forelegg på 7800 kroner og 2 prikker for en snittfart på 125,59km/t på motorveien fra Stavanger, retning Sandnes. (90-sone) Hadde jeg kjørt 126 km/t (36 km/t over) hadde jeg vært uten førerkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg