Gå til innhold

Mobil-s anbefaler...

Ranger emnet

El_diablo

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en e-post fra moilsentrum i dag, et svar på hva de anbefalte av anlegg som de selger. Jeg fikk dette svaret.

"Med disse varene har du en komplett løsning, og det er mye enklere for deg å

montere.

42959 Forsterker, Hurricane 1500W 1598,-

42960 Monteringssett, Car Hi-Fi 269,-

42912 10" dobbel bassboks, 600W 1098,-

42908 6x9" høytalersett, 360W, X-Zound (innebygges) 349,- (på tilbud)"

Noen formening om dette anlegget?

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orion

Ser kult ut det der!

Husk at ALLE bilstereosaker låter bra med rett installasjon. Installasjonen er 80% av resultatet. Synes det virker greit som en "begynnerpakke".

Alt er relativt, noe som du mener låter bra låter nødvendigvis ikke bra for meg.

Men jeg ville gått for mer lyd framme i bilen hvist du ikke har planlagt å legge de 6x9 framme... har 6x9 i dashen jeg :)

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slettes ikke alle bilstereoprodukter som låter bra samme hvor bra installasjonen er...

Et bra utgangspunkt er bra komponenter.

Men det hjelper ikke med bra utstyr og en dårlig installasjon, eller omvendt.... alt må stå i stil

Originally posted by Orion

Ser kult ut det der!

Husk at ALLE bilstereosaker låter bra med rett installasjon. Installasjonen er 80% av resultatet. Synes det virker greit som en "begynnerpakke".

* 94 RS2

* 85 coupe quattro

* x 82 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider