Glennarn Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Jaggu pen golf gitt : ) Hvor får en kjøpt slik film som du har satt på spredera dine ? Lyst til å ha på hovedlyktene mine og spredere : ) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Jeg kjøpte det via parts and retards ;D Idag blir det montering av styrestag og nye bremser! :D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Godt jobba! Bra du tar vare på bilen og setter den i stand! Ser pen ut på bildene. Håper det ordner seg med motoren! Lykke til videre! Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Jeg kjøpte det via parts and retards ;D Idag blir det montering av styrestag og nye bremser! :D Husk 4hjulskontroll :) Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 allerede gjort ;D hehe men tror kanskje jeg må bytte en bærekule eller 2 :) motoren funker bra den ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 ennå ett stykke lenger på vei :D har siden forrige update hatt både hell og uhell i form av problemer. Fra jeg byttet motor (som jeg omsider fikk til å gå som den skal) så var det en liten lyd i 5. gir og regner med donorbilen har fått en trøkk eller noe muffins. Denne lyden ble plutselig borte på den måten at 5. gir forsvant helt! Da ble det girkassebytte også ble clutch byttet i samme slengen selvom jeg egentlig ikke hadde trengt tror jeg, men raklet i utløserlageret så tenkte det var like greit. Møtte på endel piss problemer under skruingen pga noen skruer som satt og ELENDIG plass i motorrommet! menmen fikk hvertfall ordnet det etterhvert da =) Imens jeg byttet clutch og var i gang så fikk panseret seg en overhaling/mishandling. Det var fullt av småbulker og rustflekker så fant like greit ut at jeg slipte ned hele driten og øste på med batterisyre. Ble så fint og brut atte ;D kjører litt tysker stil inntil jeg lakker opp det andre panseret til riktig rødfarge. Idag ble det satt på 18" hjul! =D så veldig bra ut men trenger nok litt spacing ;D de som lurer: 18" felger jeg ikke vet bredde på men ET 40 og 215/35-18 falken dekk =D mer husker jeg ikke akkurat nå... Skal legge inn bilder av hjula også =) gi gjerne tilbakemeldinger =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 bilder med nye hjul =) skal ha på noen spacere så de kommer litt ut =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ble kult det der! 18" hjula der tok seg bra ut på bilen! Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Blitt tøff den bilen nå, fint med gul film på ekstralysa. De hovedlyktene dine, er det Hella sin Golf 4 look? Og hva betalte du får de? Og evt. hvor du kjøpte de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 jo takk takk =) var usikker på om 18 ville gå på egentlig men var jo null stress det =) Hella lykter både lysa i fangeren og hovedlysa =) kjøpte det av en kar i trøgstad. husker ikke helt pris men lurer på om det var rundt 1800? tar jeg ikke feil så er han her på forumet også...polardego som nick eller så er det en som driver med no lignende ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 han i trøgstad er fk-autoparts.no frode heter han, kjempe service og priser! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Nå går bilen rundt på strøkne originale 14" VW-hjul. HOT! hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg