Gå til innhold

Kimbeer's 1,9TDI 110hk Stv. Nå med 18"!

Ranger emnet

kimbeer

Anbefalte innlegg

Jaggu pen golf gitt : )

Hvor får en kjøpt slik film som du har satt på spredera dine ? Lyst til å ha på hovedlyktene mine og spredere : )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

ennå ett stykke lenger på vei :D har siden forrige update hatt både hell og uhell i form av problemer.

Fra jeg byttet motor (som jeg omsider fikk til å gå som den skal) så var det en liten lyd i 5. gir og regner med donorbilen har fått en trøkk eller noe muffins. Denne lyden ble plutselig borte på den måten at 5. gir forsvant helt!

Da ble det girkassebytte også ble clutch byttet i samme slengen selvom jeg egentlig ikke hadde trengt tror jeg, men raklet i utløserlageret så tenkte det var like greit. Møtte på endel piss problemer under skruingen pga noen skruer som satt og ELENDIG plass i motorrommet! menmen fikk hvertfall ordnet det etterhvert da =)

Imens jeg byttet clutch og var i gang så fikk panseret seg en overhaling/mishandling. Det var fullt av småbulker og rustflekker så fant like greit ut at jeg slipte ned hele driten og øste på med batterisyre. Ble så fint og brut atte ;D kjører litt tysker stil inntil jeg lakker opp det andre panseret til riktig rødfarge.

Idag ble det satt på 18" hjul! =D så veldig bra ut men trenger nok litt spacing ;D de som lurer: 18" felger jeg ikke vet bredde på men ET 40 og 215/35-18 falken dekk =D

mer husker jeg ikke akkurat nå...

DSC00267.JPG

DSC00263.JPG

Skal legge inn bilder av hjula også =)

gi gjerne tilbakemeldinger =D

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk takk =) var usikker på om 18 ville gå på egentlig men var jo null stress det =)

Hella lykter både lysa i fangeren og hovedlysa =) kjøpte det av en kar i trøgstad. husker ikke helt pris men lurer på om det var rundt 1800? tar jeg ikke feil så er han her på forumet også...polardego som nick eller så er det en som driver med no lignende ;D

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...