Gå til innhold

mitt nye justerbare senkesett = Dritt

Ranger emnet

Tordie

Anbefalte innlegg

Hei.

Har montert nytt senkesett, og synst dette var aalt for mykt!

Er kjøpt hos autospar, går det an å skifte fjørene for å få den stivere? eller må jeg skifte hele senkesettet?

Er forresten av merke "GA" eller noe sånt...

og en ting til, noen ganger hører jeg høye smell fra en av demperene fremme når jeg bremser, noen som vet hva dette kan vere?

mvh.

Tord

-91 Golf GTi 1.8 16v Edition One

-84 Golf CL 1.6 8v [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smell på v-maxx, justerbart 4500 kr. jeg kjøpte også et senkesett fra autospar og det var bare dritten.

fant dette senkesettet hos eyecandyracing og på bildet er det prikklikt det jeg har... og det var ikke noe å ha...

-91 Golf GTi 1.8 16v Edition One

-84 Golf CL 1.6 8v [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selger dem v-maxx senkesett justerbart til 4500,-kr? Får snart en golf 2 prosjektbil og har tenkt på GA justerbare senkesette(billig), men du sier det var no myk dritt?

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som veit ka dei talla som står på fjærene til vmaxx settet er? Står vell noke ala 60-200. Eg ser nemmlig att det står forskjellig tall på høgre og venstre side, og eg har innbilt meg instenst den siste tida med at førersiden er mjukere enn andre siden, merker det i visse svinger - kan være innbilling - eller det kan ha noke med dei jævla talla å gjere(feil fjærer?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som veit ka dei talla som står på fjærene til vmaxx settet er? Står vell noke ala 60-200. Eg ser nemmlig att det står forskjellig tall på høgre og venstre side, og eg har innbilt meg instenst den siste tida med at førersiden er mjukere enn andre siden, merker det i visse svinger - kan være innbilling - eller det kan ha noke med dei jævla talla å gjere(feil fjærer?)

på min star det 60 200 på elle 4

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor selger dem v-maxx senkesett justerbart til 4500,-kr? Får snart en golf 2 prosjektbil og har tenkt på GA justerbare senkesette(billig), men du sier det var no myk dritt?

Har et FormelK (tror det er det) justerbart senkesett på gamlebilen min. Stivt som faen og du får det ubrukelig lavt! Bilen skal hogges og i den anledning selger jeg unna alt jeg kan få solgt. Ditt for 2000,-

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider