Sandven Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Etter mye problem med Tigraen min (og at jeg ikke har hjerte til og sende den til høggern) så har jeg bestemt meg for å (prøve) å bygge den om til banebil (med skilt??) Ting kommer til og gå treigt da jeg ikke har plass å stå samt at jeg mangler det meste, men jeg skal oppdatere hver gang noe nytt skjer.. Tips/kommentarer hadde blitt verdsatt, finnes ikke dårlige kommentarer, bare folk som slenger med leppa;) Bilder kommer når det skjer noe nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandven Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 http://s184.photobucket.com/albums/x259/Christer8583/?action=view¤t=enspedbegynnelse.jpg Denna skal det altså (engang i tia) bli banebil av, har satt av 3-4 år på å få den ferdig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg