yngwieee Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hei, Har planer om å montere Bi-Xenon Kit i en Seat Toledo 1,6 -2003. Noen som vet om det er automatisk nivåregulering på disse bilene? Eventuelt hvordan jeg finner ut om den har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonni Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 De vett eg ikke om det er men en måte som det kan sjekkes på er når bilen startes så går lysene opp og ned og stiller seg inn. Viss ikke kan du spørre på seatforum.no for mer hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
la7ija Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Toledo har separate lykter for nær og fjernlys. kravet om høydejustering gjelder vel nærlys. Har fått gjennom min bil, med xenon på fjernlyset, og bare en 1.feil på nærlys. ( kun manuell justering, men den er da til for å brukes ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det er ikke noen automatisk høydejustering på disse. Som en annen skriver mener jeg også det kun er krav på nærlysene. Uansett mener jeg automatisk høydejustering kun finnes på de som har xenon originalt?? Men mulig jeg tar feil, har i alle fall aldri vært borti noen bil uten xenon, ny eller gammel, som har noe annet enn manuell/elektrisk høydejustering av lyktene. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
water Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Nærlys MÅ ha automatisk justering, fjernlys trenger det ikke. :-)water Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg