Gå til innhold

"Custom" skiltholdere..?

Ranger emnet

Yelsent

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge prøvd å finne slike skiltholdere på nettet der man kan skrive noe egendefinert under på holderen. Er litt lei av å kjøre rundt med et firmanavn på mine holdere. Jeg fant denne svenske siden, http://www.regskylt.se/, men vil den passe til norske skilt? (antageligvis ja, men det er greit å spørre:D)

Er det noen andre som har noen erfaringer med noe lignende og finnes det evt en tilsvarende norsk tjeneste som driver med dette?

På forhånd takk:)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du trenger er noen som maler som hobby, eller noen som har gått Tegning/form/farge på VGS.

Vis nå litt tiltak, mann. :) Er ikke verre enn å prøve.

Det er det dårligste argumentet jeg har hørt. Jeg er en kompetent tegner/maler, men det betyr ikke at jeg er stødig på hånda når det gjelder smådetaljer som skrift, etc.

http://www.latorskilt.no/index.php?mapping=90

Her får du kjøpt skiltholdere med personlig inngravering.. :)

:thanks

Vel, ser ut som om de ikke har noe bestillingssystem. Da blir det vel mail/telefon.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse, ja. Men der kan man ikke få egen tekst under. Popp, åssen skiltholderstørrelse valgte du?

Huk av for Norske skilt, så om du skal ha 49 eller 52 kommer helt an på om du har de nye EU-skilta eller ikke, jeg har nye eu-skilta som er 490mm.

Du får også påprinta bilmerke på hver side eller andre logoer om du skriver det i kommentarfeltet..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider