Einar Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Er det bare jeg som ikke kommer inn på cosworth.no her, eller er det flere som ikke kommer inn på sia?:mad: Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by CologneV6 Er det bare jeg som ikke kommer inn på cosworth.no her, eller er det flere som ikke kommer inn på sia?:mad: Jeg prøvde nå (17:10) og kom inn. Sikkert bare en midlertidig feil da du prøvde. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Jeg har prøvd i ett par dager nå, sitter på bibl., kanskje det er noe kødd her, får prøve en gang til. Adressa er vel http://www.cosworth.no ? Takk for at du gadd svare. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 funker her og... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Er velher det er no kødd. Forresten Schlasken, er det deg det er bilde av, vil jeg gjerne bli kjent med deg.:D :D :D Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet August 19, 2002 Rapporter Share Skrevet August 19, 2002 Sattan, cosworth.no må ver den tregaste siå i by`n! nå gidde eg faen ikkje mer! drittlei! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 me for springa itte di, te dei drokne i sin egen fotsvette.har ikke kommt inn på 3 daga.:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 eg kom inn i dag eg. gamlå har du fått motoren nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg