Pilsen Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hei. Noen har vært hos meg og hentet deler som ikke er deres, dette har skjedd enten natt til tirsdag 5/8, natt til onsdag 6/8 eller natt til torsdag 7/8. Dette er noen som visste hva de var ute etter, for alt verktøy, mig og tig apparat, felger, dekk osv som lå samme sted som delene ligger der enda! Inntill 10'000 kr til den som gjør att delene kommer til rette, eventuelt som den som finner tyven. ALLE tips vil bli holdt anonyme! SAKEN ER ANMELDT, MEN ANMELDELSEN VIL BLI TRUKKET DERSOM DELENE KOMMER TIL RETTE. Delene som mangler er: * Garret t04s - kulelager turbo, ar70 eksos og ar70 kompressorhus. * Custom grenrør i rustfritt, til opel 16v, laget av protrim. * tial 46mm wastegate, svart. * 600x300x100mm intercooler. (Ny i eske) * Electromotive tech GT ledningsmatte(ny i eske) * Electromotive coilpakke til 4 syl(ny i eske) * 3bars mapsensor. (ny i eske) * Polert insugsboks, laget av protrim, med opel blitz ingravert(ny i eske) * Autometer mekanisk oljetemp måler(ny i eske) * Allstar performance catch tank m/filter(ny i eske) * KN filter, med 4" inn.(ny i eske) * Wilwood superlite 4pots kalippere(ny i eske) * stålomspunnede bremseslanger(ny i eske) * ca 15m blå silikon vakumslang(4mm, 6mm og 8mm) * silikon slanger: 4" = 1stk 90grader bend, 1stk 45grader bend. 3" = 5stk 90grader. Pluss ca 8 rette 3" deler/overganger. * en del an8, an6 og an10 armerte slanger, * masse an koblinger i diverse dimensjoner Lista kommer til å bli lengre utover kvelden, men dette er alt jeg nå kommer på att er borte.. Kontakt meg her, på pm, på epost: moralsk@hotmail.com, eller på tlf 96234234 Uansett når det er på døgnet!! Kim Andre Nilsen, Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Du har en tråd allerede! http://www.bilforumet.no/opplysningen/204951-opel-deler-stj-let-i-valdres-dus-r-utloves.html Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg