burnoutking Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hei Jeg har en Golf III 1,8 GL. Da jeg var ute og kjørte forleden dag begynte motoren å bråke noe helt vannvittig (såpass at man ikke hører folk snakke :p). Jeg har hatt den på bukk, men finner ingen eksoslekasje under. Hva tror dere det kan være? Har kikket litt i motorrommet, og eneste jeg fant der var en liten kjølevæskelekasje, men bilen ble ikke kjørt med lite kjøleveske da feilen oppstod - så jeg tror ikke den er skurken. Hva tror dere? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensethracing Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Har vært borti lingnene to ganger, en på min mk3 og på mk4 til en klassekompis. Beggge disse gangene var det vibrasjoner i eksosanlegget, durer no helt sykt. Han fikset det på verksed, men på min var det ikke verre en at en eksosskjøt gnisset borti bakakslingen. Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Enten henger eksosen borti karosseriet på bilen din, eller så har du lekkasje langt frem mot motoren, manifoild elns. :P Er det slik at det bare durer inni bilen, eller brøler det godt utenfor også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Fikset det. Røret som går mellom manifold og kat hadde knukket rett av i sveiseskjøten. :p Frieksos fra motoren, oh yeah. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensethracing Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 hehe Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg