Buøyvolvo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hvem forhandler compomotive.. ? og vett noen pris på 17" compomotive? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hvem forhandler compomotive.. ? og vett noen pris på 17" compomotive? Kollevold rallyimport tenker jeg Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Jah di vett jeg om.. men andre firma i norge.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 ingen andre som jeg vet om.. Alt går gjennom kollevold og om du skal leke gjerrig er du på feil sted for kollevold gir ikke bort % om du så var svogern hans omtrent:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Jah di vett jeg om.. men andre firma i norge.. nei, det er bare kollevold Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 gundersen motorsport og yokohama motorsport har compomotive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Ja Birger har compo, men igjen så går det gjennom kollevold. Gundersen har speedline og sparco felger som hoved Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Har sett på 17" CNX selv, og mener Kollevold lå tett oppunder 20K for 4 stk, til og med i USA blir prisen fort 12K for disse, for dyrt for meg ivertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 mener det er et firma i trondheim som forhandler compomotive og? husker ikke navnet i farten.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulus Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Clutch og Brems selger compomotive felger i Trondheim (heimdal). han hete Ole Håbjørg og skaffe fra Kollevold (sidn Kollevold er den eneste som tar inn Compomotive) såg du lurt på kæm som pulverlakkert i Trondheim, tecnolakk gjør det og tar 250kr per felg;) Vis du ikke gidde å sandblås fælgan dine sjøl, så tar Pluss stål i trondheim 150kr per felg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg