villejan Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Er det steder hvor disse bøkene ligger som PDF filer til nedlasting eller må disse kjøpes... Takker for foreløpig hjelp... Linker mottas med takk! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 ligger en tråd innpå her om det emnet. søk og du vil finne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Finner det ikke? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 tok en liten leiting jeg også, kan ikke si jeg fant noe gull jeg heller Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 kjøp boka du. den er kjempe bra. beste som er laget spør du meg. koster 320 spenn eller no Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 hmm, jeg som tok feil da. :) men let på internett på haynes + bilmerke og du finner den. Hadde den på pc'n en stund jeg. Men er ikke sikker på om du får med alle kapitlene. syns huske at noen mangla jeg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 google eller? Hva står det egentlig i disse bøkene? Bare tenkte før jeg skulle kjøpe den å sikre at det står noe jeg virkelig får bruk for å ikke noe sånn med hvordan en høyttaler fungerer, men hvordan kasser bygges, plassering? Diverse slike ting! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Lurer på en ting..er disse bøkene noe å anbefale? For jeg som kan "null-komma-niks" om bilstereo, vil dette hjelpe meg videre i fremtida? Og hva med den andre Haynes bok - om tuning/styling, anbefale?? :confused: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Oleee Lurer på en ting..er disse bøkene noe å anbefale? For jeg som kan "null-komma-niks" om bilstereo, vil dette hjelpe meg videre i fremtida? Og hva med den andre Haynes bok - om tuning/styling, anbefale?? :confused: ja til alle spm Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by ALJ_GSi ja til alle spm Hehe. takker! :) Hmm, billigste pris på den boka er 400,- på BilXtra. Ingen andre steder billigere da? Hvis dere veit om noen.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 jeg kjøpte Haynes Styling bok. Genial bok. Står alt ifra hvordan man skal bytte pedaler til hvordan man demonterer ratt med airbag. Alt innen styling er forklart der. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by RaCk jeg kjøpte Haynes Styling bok. Genial bok. Står alt ifra hvordan man skal bytte pedaler til hvordan man demonterer ratt med airbag. Alt innen styling er forklart der. :D Hmm... Trur jeg faktisk kjøper den boka jeg! Kanskje Haynes ICE boka med det samme også! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Ingen som har en URL til hvor disse ligger da... Hadde vært greit å bare laste de ned... Er kjempelei av å kjøpe ny bok hver gang jeg bytter bil... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by RaCk jeg kjøpte Haynes Styling bok. Genial bok. Står alt ifra hvordan man skal bytte pedaler til hvordan man demonterer ratt med airbag. Alt innen styling er forklart der. :D Finner jeg den hos en vanlig bokhandler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 biltema selger billige haynes bøker, 100 kr billigere en bilxtra feks Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg