sk0g3y Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Hei :) Trenger målene til bagasjerommet i en Golf IV 3 dørs. Skal etter hvert bygge anlegg i bilen, så om noen hadde målene så hadde det vært greit. Så finner jeg ut hvilke ferdige basskasser jeg får inn bak :P På forhånd takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiegerV5 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 100 bred, 59 lang, og 46 høy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TzarBlaupunkt Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei :) Trenger målene til bagasjerommet i en Golf IV 3 dørs. Skal etter hvert bygge anlegg i bilen, så om noen hadde målene så hadde det vært greit. Så finner jeg ut hvilke ferdige basskasser jeg får inn bak :P På forhånd takk :D Om noen har vinkelen mellom bagasjerommets bunn og sete ryggen hadde dette hjulpet meg også veldig. Aner ikke hvordan jeg skal få målt det skjønner du, også er bagasjerommet proppet med sub, så det er litt vanskelig hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg