LazZ^ Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hei, jeg har vært på utkikk etter bil en stund. Har tittet mye på VW golf, Audi A3 og BMW 3-serie, men kom over en lekker Impreza som jeg fikk veldig sansen for:) Problemet er som følger; Jeg har veldig lite peiling på subaru. Hvordan er vedlikeholds- og delekostnadene i forhold til f.eks. BMW? Har ikke klart å funnet veldig mye informatsjon om motoren heller. Men 1.6 på 95hk? Noen som vet hvordan den er? Sånn som jeg har skjønt det er det den minste motoren den ble levert med, så en kan vel ikke forvente et sovende vildyr under panseret. I og med at dette blir min første bil så er det vel lettere å beholde lappen med en litt mindre motor :P Andre ting som kan være lurt å være oppmerksom på ved prøvekjøring? Håper noen kan hjelp en søvnløs stakkar :P (puh, opp og dra på jobb om 3,5 time :S) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Gå heller for 2 literen. Subaru er relativt driftsikre biler med lite feil. Delepriser kan være litt høyt i forhold til BMW pga Subaru Norge`s holdning til kundene.Men deler får en jo overalt i utlandet hvis det skulle bli behov for det. Uansett er det forrige eier en bør sjekke mht vedlikehold etc ;) Du kan lese litt på http://www.imprezadriver.com Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LazZ^ Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Takk for linken =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg