V70-Pappa'n Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Som en noe usikker topic hinter til, min kjære 230F vil ikke ha kjølevann i lengden. Det kan ta opptil mellom et halvt år og et år før det forsvinner men.... Er det normalt? Tror neppe min gode kamerat Toppakning har lagt inn årene, og vannpumpa holder da ganske tett. Where did the kjølevann go? :thanks Tilleggsopplysninger til en ellers dårlig tråd: Det ble ganske så tørt i systemet rett før jul, og ganske så tørt og varmt nå for et par dager siden. Før den tid kan jeg kun erindre å ha slukket tørsten til maskineriet èn gang i løpet av de 3 årene jeg har hatt den. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 kanskje d har en veldig liten lekkasje i feks. radiator. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hell på en flaske med sånn radiator-tett. Den tetter små hull og lekasjer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Eller så får du vippa opp kanelboksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Eller 1 egg eller 2.. Mye muligheter, men både kanel og egg er bedre egna i maten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Eller 1 egg eller 2.. Mye muligheter, men både kanel og egg er bedre egna i maten ;) Bare eggehviten da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hva med å bytte det som er dårlig, istedenfor å tette igjen vannkanaler og alt mulig annet drit med kanel, egg og radiatortett-lurium ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 må vell først finne lekasjen, men kan være ett bittelite hul i radiatoren, kan være vanskeli å se noen ganger. men ein ny radiator koste jo ikkje akkuratt så veldi masse. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 trykk test systemet ditt. ta et et lokk (som du sikker har til overs liggenes et sted) og sett i en nippel, eller bare borer et hull i det. så fyller lu LITT luft i ekspansjonstanken. så ser du nok hvor den lekker. OBS ikke overstig 1 bar lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg