Hansy Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Vinterfelger til bilen er lagt av, har fått tilbudt noen 16" felger hos en bekjent, så kommer nok til å hente de i en av de nærmeste helgene, ser ikke så absolutt ille ut de ;D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 håhå bra det her Hanzzzzy :D btw så har eg kjørt den bilen over 150 mil. God bil å kjøre ;) blir bra med de felgene der til vintern, sporete å jævli, akkurat sånn det skal være :) få se kordan det ble med sota blinkers da ? :D Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Heheh, takk for det :D Bilder av bilen med sota blinkers kommer til helga, så får se da :) Og jammen meg ble det kjøpt en subwoofer i går, sett på maken :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Gratulerer hansy at du endeli fikk biln du leta etter.. :) Blir bra det her, si fra om du treng hjelp til turbo bygge :);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Gratulerer med fin bil, Hansy! Jeg lover å legge et slepetau i bilen, bare sånn i tilfelle :D haha! Virker som at du har fine planer for bilen, og ønsker å holde den strøken både kosmetisk og teknisk. Med 160 - 170 hk må jo dette være en morsom maskin å kjøre? :) Hva er vekta på den? Og - hvordan er det med tanke på rust? Både sommer- og vinterhjul ser kledelige ut, passer bilen bra :) Satser på at du blir fornøyd med denne ;) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Oh satan, dette er en fet DRITTbil jeg ikke savner overhodet! Hold deg unna trimming og grisekjøring med de her bila, ellers får du deg et katastrofe sjokk du sent vil glemme! Hadde selv en 155 Q4. Skal aldri mere en gang TA på italiensk dritt ennå mindre eie en:) Strøken utenifra da! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Gratulerer hansy at du endeli fikk biln du leta etter.. :) Blir bra det her, si fra om du treng hjelp til turbo bygge :);) Takker Martin! Endelig kom bilen jeg har drømt om i 3år, ja! :) Hehehe, skal først jobbe i 2 år med lærlinglønn, så skal jeg vurdere det, men du stiller vel om noe annet teknisk ryker? :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Gratulerer med fin bil, Hansy! Jeg lover å legge et slepetau i bilen, bare sånn i tilfelle :D haha! Virker som at du har fine planer for bilen, og ønsker å holde den strøken både kosmetisk og teknisk. Med 160 - 170 hk må jo dette være en morsom maskin å kjøre? :) Hva er vekta på den? Og - hvordan er det med tanke på rust? Både sommer- og vinterhjul ser kledelige ut, passer bilen bra :) Satser på at du blir fornøyd med denne ;) Hahah, høres godt ut, en hjelpende hånd skader aldri :D Jo, planene er fine, men lange, og ikke minst dyre...gjør de billigste og kosmetiske tingene først, så får jeg ta det mekaniske litt etter litt, er en del småsaker som må gjøres, men er absolutt ikke et must. :) 160-170HK går greit nok på en bil på rundt 1300KG, er veldig lite rust, siden denne ble rustbehandlet i 2001 over hele greia. Eneste rusten jeg klare å oppdage er litt rett bak forhjulene på skjørtet, og litt på kanalen. Gleder meg en del til vinterfelgene blir hentet, og sommerfelgene blir bare penere og penere jo mer jeg ser på de :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Oh satan, dette er en fet DRITTbil jeg ikke savner overhodet!Hold deg unna trimming og grisekjøring med de her bila, ellers får du deg et katastrofe sjokk du sent vil glemme! Hadde selv en 155 Q4. Skal aldri mere en gang TA på italiensk dritt ennå mindre eie en:) Strøken utenifra da! Trimming og grisekjøring blir i mindre grad, skal ikke trimme noe voldsomt, kun eksos og luftfilter, noe mer er uintressant :) Ellers, takk for kommentarene, Q4 er så og si en kjeksbil, men du må regelrett innrømme at det er den beste bilen, som du savner mest, om du ser bort fra feilene? :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Bare så du er !OBS! på det, så kan du fjerne lakk med bremseveske.... Ville mye heller brukt et prodkt som er ment for rengjøring av plastlister på bil enn dette! Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Bare så du er !OBS! på det, så kan du fjerne lakk med bremseveske....Ville mye heller brukt et prodkt som er ment for rengjøring av plastlister på bil enn dette! Har heldigvis ikke vært utenfor listene med bremseveska, men dette var et produkt som funket meget dårlig på listene, ble skinnende i 40 minutter, men så fikk den samme farge igjen. Skal se om jeg finner noen andre bra produkter til den :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 gratiz me bil...kordan går det me teorien?? :P men ser du skriv mella 160 - 170hk. e det ærlige hesta?? eller e det nåkka du sir pga squadra tuning opplyse at det blir nåkka sånn etter chipinga?? e det ikke effekten på biln rundt 104KW orginalt, allså rundt 140hk. allså 20 - 30hk opp på chipen. syns bare det virka litt mye på en sugemotor! men ikke vet æ! :P e vel twin spark å greier som gjør det :) hehe...men uansett det va en stilig bil hans! blir vel ofte å se i byen regne æ me! det blir vel good te slutt! Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 gratiz me bil...kordan går det me teorien?? :P men ser du skriv mella 160 - 170hk. e det ærlige hesta?? eller e det nåkka du sir pga squadra tuning opplyse at det blir nåkka sånn etter chipinga?? e det ikke effekten på biln rundt 104KW orginalt, allså rundt 140hk. allså 20 - 30hk opp på chipen. syns bare det virka litt mye på en sugemotor! men ikke vet æ! :P e vel twin spark å greier som gjør det :) hehe...men uansett det va en stilig bil hans! blir vel ofte å se i byen regne æ me! det blir vel good te slutt! Thanks :D Teorien er fremdeles ikke gjennomført, men kommer nok kanskje til uka, får håpe på det :) Uansett, sier 160hk når folk spør, originalt skal det være 106KW, altså 143hk. Hos Squadra tuning blir det oppgitt en effektøkning på 11hk ved 6000rpm (der bilen yter 143hk), altså 154hk ved 6000rpm. Grenrøret er originalt, og regner med at det gir max 5-6hk. Så om vi sier 160hk, så holder vi oss på det tørre. Dette er nok kun i teorien, i realiteten er nok HK-antallet ikke så høyt. Hentet fra: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=41591 http://squadra-tuning.nl/EN/EN_alfa_155_20_TS.htm Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Da kommer et par dårlige mobilbilder fra helga: Først, fikk verdens beste sydengave hos ei vennine :D Så, tilbake til bilen, som fikk litt makeovers. Øyelokk av svart elektrotape: Wonderbaum i speil: Montering av anlegg: Bilen med sotete blinkers: Samlebilde av parkeringsplassen: PS: Øyelokkene og wonderboumen er kun prøvemontert, og er IKKE der fremdeles :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Pen sydengave du fikk... Håper ikke du prøver øyenlokk med teip flere ganger. Minner om russen!:) Har du festet kassen fast? Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg