Pitchyou Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Er det fortsat ett "prosjekt" da? Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Gikk fra førstebil, til mafialook, til blackline i trådtittel, enkelt og greit, siden jeg satser på å gi bilen en svart og stilfullt utseende på hele bilen. Siden denne tråden het Mafialook, så hadde bilen massevis av planer, for å kunne gi denne såkalte mafialooeken.. Planene var mange, men har kommet på bedre tanker, dette er en førstebil, og har hverken lyst, eller råd til å legge mye penger i denne bilen. Spesielt da jeg har lærlinglønn, og har opplevd 2 mnd på rad å leve på vann og brød, fordi jeg ønsket at bilen skulle ha det kuleste utseendet. Koster mindre å holde bilen orginal enn å tulle å tøyse med forskjellig vettu:) Eneste disse bilene trenger er lett senk og felger, og det er jo ikke noe du må ha idag for å si det sånn. Bruk heller tiden til å reparere ting som ikke er helt 100% og småflikke litt rundt om. Penger får du etterhvert, og da er det kjekt å ha en bil i god orginal stand som du kan gi noen smakfulle modifikasjoner:) Å være Alfa eier har visse krav, nå skal du nemlig være en representant for god smak vettu;) Connoisseur Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Er ikke helt greit med førstebil, vet det selv. Nye planer hver dag. :) Stå på, og gi faen i hva besserwissere mener og tror. Du må nå bare gjøre det du føler blir rett. (Tips: Wunderbaum trenger ikke å henge i speilet.) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 nydelig hansy :) kjør på med clean and mean :P når er det du får lappen?? Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Takk for motiverende kommentarer, grunnen til at prosjektet ble delvis nedlagt var ikke pga. kommentarene, men er noe jeg har tenkt på i lang tid :) Småting har skjedd siden det, vurderer å kjøpe meg ny grill til bilen, for å slippe unna jallamekken min,og 2 nye oransje blinklys til EU-kontroll i Mai, siden min er svarte :P Ellers, så har jeg hentet vinterfelger, som forøvrig var verdt en tur til Finnsnes :D I tillegg,så blir bilen tatt til Tromsø i morgen, så om noen har lyst på prøvetur en gang, skrik ut :) Bilder fra Finnsnes (dårlige mobilbilder) Bilder fra forrige helg: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 satan du e dum som har ødelagt orginalgrillen! Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 satan du e dum som har ødelagt orginalgrillen! Han skal sette på ny grill:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 satan du e dum som har ødelagt orginalgrillen! det var jo en veldig nødvendig post >< oppnår ingenting med den! syns bilen er tøff =) gud løkk videre Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Nå kjenner jeg Nazcomm IRL, så det går greit, smak og behag, men ny grill blir satt på når mer lønn kommer på konto :) RS: Helt riktig ;) Devil: Folk får mene hva de vil om bilen min, kunne egentlig ikke brydd meg mindre, jeg elsker bilen min samme f. hva folk mener :) Men takk for oppmuntrende ord! :D I dag har bilen passert 180000km, den har blitt brukt flittig hele helgen, og brukt firesifret på bensin, vell brukte penger :D Den har også fått seg en vask, og blitt tatt på langtur til sommerøy i dag, bilder: Aff, jeg blir bare mer og mer forelsket i ho pusi (som jeg kaller henne for), den får alltids et siste blikk før jeg faller til sengs, og den kommer nærmere og nærmere hjertet mitt.For en bil ;D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 kor e det grafittibilde tatt? Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Coop Prix Elverhøy. :p Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Den har også fått seg en vask, og blitt tatt på langtur til sommerøy i dag, bilder: Det var ikke "sommerøy" vi var på men "Sommarøy" og "Hillesøy" :) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Fine bilder:) Gud hvor godt bilen lo på veien... Var som å sitte på asfalten å kjøre:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Aiai, 155! Jeg var stor fan av bilen da Nicola Larini sparka rumpe på Merc C-klasser i DTM. Spesiellt om det regna, da gjorde 155ens firehjulstrekk jobben enkel. Sjelden man håper på regn, men gjorde det ofte i '93/'94! ;) Uansett, bilen i DTM-utgave er knalltøff! Nå er vel ikke akkurat DTM-stilen målet for deg (og det er like greit). Om jeg skulle valgt førstebil idag hadde jeg mye heller valgt en 155 enn mer populære biler som f.eks E36/Golf. Mulig man må skru mer men det tar man igjen på at bilen er mer sjelden og har sjel. Gratulerer med "ny" Alfa! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 DTM-stil hadde ikke vært praktisk i Tromsø for å si det mildt, bilen skraper nedi allerede nå rundt om, og det med 60mm senk. Hadde ikke turt å tenke på saken med bodykit i hue og ræv. Har ikke skrudd noe på bilen min de 2 mnd jeg har hatt den, og har ikke brukt mer på den enn med andre førstebilen.Men vet jo aldri hva ting kan skje... men takk for kommentarer :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg