MSpeed Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Sommarøy ja, der har jeg vært et par hundre ganger:p skal faktisk opp dit om en måneds tid:) Må si at jeg liker bilen din ganske mye.. syns 155 er et fint karroseri Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Klarte vel ikke å la vær å bruke penger på bilen, så kommer en liten update her :) Har kjøpt en ny subwoofer, en JBL 12" ferdig i kasse, har også bestilt komplett nytt anlegg, da Hertz sin top-serie coax i 4" og 6,5", pluss en pioneer DEH P700BT. I tillegg har jeg kjøpt meg et konisk filter, som er rødt, og passer til motordekselet :D Høyre speil har fallt av, så vurdere å bestille nytt, universale "cup"-speil frister veldig. Ny grill er også bestilt.. Og i morgen kommer visa-kortet mitt,så da blir det vel litt ebay-sjekking for nye interiørdeler :D Helvettes bil ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Har du reparert eksosanlegget? Så deg i byen en lørdagskveld for noen uker siden og det låt ikke bra dere dro på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Etter en eksosmodifisering så ble ikke eksosen helt tett, pga. et flxirør som var litt for stort, har ikke orket å gjort noe med dette enda, og personlig så syns jeg lyden er veldig bra. Men, folk kan ha forskjellig syn på lyd, og takk gud for det :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Veeeel, på den ene siden har man grom fri-flyt lyd og på den andre åpenbar lekkasje lyd. Det sistnevnte får det bare til å virke ghetto-tunet..... Men om du liker det sånn, så for all del. Nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Klarte vel ikke å la vær å bruke penger på bilen, så kommer en liten update her :)Har kjøpt en ny subwoofer, en JBL 12" ferdig i kasse, har også bestilt komplett nytt anlegg, da Hertz sin top-serie coax i 4" og 6,5", pluss en pioneer DEH P700BT. I tillegg har jeg kjøpt meg et konisk filter, som er rødt, og passer til motordekselet :D Høyre speil har fallt av, så vurdere å bestille nytt, universale "cup"-speil frister veldig. Ny grill er også bestilt.. Og i morgen kommer visa-kortet mitt,så da blir det vel litt ebay-sjekking for nye interiørdeler :D Helvettes bil ;) Dette kommer til å bli bra, Hansy :) Husk: Bilder gjør tingen... Biltema sitt filter eller? Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Da ble bilen flyttet til vår garasje, fra en liten carport, nå står bilen godt og varmt. Iallefall, har tatt litt bilder i dag, så var godt å bruke speilrefleksen litt, og ikke kun elendig mobilkamera :) Dette er pakkene som ble hentet i går.. Slik det var før Ene av monsteret som skal inn Layouten Elementene ferdig skrudd inn Og slik ble det Reklame må til ;D Her inni står bilen trygt og godt, mens familiebilen står ute i kulda.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Lenge til du får lappen? blir å kjenne dæ igjen sia det ikke e så alt før mange av de bilan i tromsø. Mongoloid fet bil :D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 155 er sjelden, 155 Q4 er veldig sjelden så ja, dette er nok en fwd. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Lenge til du får lappen? blir å kjenne dæ igjen sia det ikke e så alt før mange av de bilan i tromsø. Mongoloid fet bil :D Takk skal du ha! Er glad i den selv :) Vet faktisk ikke når lappen kommer, roer litt ned til nærmere våren, siden bilen er ubrukelig på vinterføre :D Turboolsen: Stemme,er FWD... Thklinge: Riktig det du sier, 155 er sjelden, 155 q4 er enda mer sjelden, rimelig sikker på at min er den eneste svarte 155en Nord for Trondheim :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 kommer til å riste godt på prostnesse nå.. :D Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 er ikke noen alfda rwd? Mjo, dette er en "Fiat-Alfa", altså fwd, de som kom etter 86 har ikke rwd :) nazComm: Hmm,kanskje litt viberasjoner :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Groooomt Hansy :) Vi gleder oss til å høre på verket... Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 skjedd noe med bila da hansy? Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Går veldig tregt framover, du kjenne jo til problemet med smal studentkasse,og 10mil til bil med garasje i :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg