Yelsent Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Er det noen andre som har dette problemet eller er det noe seriøst alvorlig galt med min modell? Jeg begynner å bli lei av å følelsen av å gå inn i en rennende dusj hver gang jeg åpner bagasjeluka etter mye regnvær. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Heh, har opplevd det en gang jeg også... :D Så er vel mer eller mindre vanlig det da. Har sikkert noe med å gjøre at pakningene rundt vingen er elendig. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Hmm, jeg lurer på om det er en måte å fikse det på. Den stakkars forsterkeren min blir kliss våt hver gang jeg åpner luka.:( Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda323power Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 sliter med akkurat det samme på min 92 gs. Har prøvd å tetta diverse steder med sika flex, men har ikke hjulpet :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hehe dette kjenner jeg meg igjen i! God løsning på den bagasjeluka må jeg si! :spin Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg